Marius Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Har dere sett bannern som har poppet opp? Her er noe av grunnene til den. Forumet hadde i august 30gig med traffik. Det er MYE og det er DYRT. Lommeboka vår måtte ta slutt en dag så istedenfor og slette gamle poster og vedlegg så valgte vi å kjøre et afflitetsporgram igjennom http://www.tradedoubler.no Vi får 2kr pr unike trykk dere gjør på banneren. Så trykk i vei, spesielt om du har dailup :D :D Her kan dere se noe av grunnen til banneren Hei Marius, Du vil bli fakturert for 200 megabyte overforbruk. Du bruker i dag 280 megabyte. Med 200 megabyte i overforbruk vil du kunne bruke 350 megabyte. Fakturaen gjelder fra i dag og tre mnder framover. Da fakturerer jeg ikke for tidligere overforbruk. -- Håvard Wilhelmsen Daglig Leder NordkappNett ANS http://www.nordkapp.net Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by marius Har dere sett bannern som har poppet opp? Her er noe av grunnene til den. Forumet hadde i august 30gig med traffik. Det er MYE og det er DYRT. Lommeboka vår måtte ta slutt en dag så istedenfor og slette gamle poster og vedlegg så valgte vi å kjøre et afflitetsporgram igjennom http://www.tradedoubler.no Vi får 2kr pr unike trykk dere gjør på banneren. Så trykk i vei, spesielt om du har dailup :D :D Her kan dere se noe av grunnen til banneren Jeg trykker i vei som bare det :) Bare vi slipper og få mail boxen full av spam hotmialen drukner i spam. Håper dere får in litt penger. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 2kr er inne på deres konto nå :) Bra tiltak... la knapt merke til det... . helt greit så lenge det ikke er pop-up og annen irriterende "lyd \bevegelse" driiiit Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Vel, koster å holde dette i gang.. så sånt tiltak er vel bra det, så lenge det ikke blir popups osv osv osv som silver sa.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Holder å trykke en gang fordi du blir registrert som en unik bruker. Så ikke trykk mere enn en gang med mindre du sitter på en annen adresse. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 hva hvis man VIL trykke mer enn en gang da?? mister dere krona deres?? måtte trykke to ganger, for jeg glemte hva det egentlig var som sto der inne... hehe.. :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by Silverboy hva hvis man VIL trykke mer enn en gang da?? mister dere krona deres?? måtte trykke to ganger, for jeg glemte hva det egentlig var som sto der inne... hehe.. :) neida håper ikke det...!! ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Høhø.. jeg jobber i Elan.. :) *skyldig* Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Høhø.. jeg jobber i Elan.. :) *skyldig* Få de til å godkjenne affiliteten fort som fy a ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by marius Få de til å godkjenne affiliteten fort som fy a ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Høhø.. jeg jobber i Elan.. :) *skyldig* Da er det en felle de har lagt ut for og ferske deg i og søøørfe på jobb.... IKKE trykk ;) :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by Loppa Da er det en felle de har lagt ut for og ferske deg i og søøørfe på jobb.... IKKE trykk ;) :D lol Fikk forresten tilsnakk for folderen med 4GB bilfilmer her en dag.. Syns det var litt mye trafikk fra min ip. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by marius Holder å trykke en gang fordi du blir registrert som en unik bruker. Så ikke trykk mere enn en gang med mindre du sitter på en annen adresse. :D Kom på en ting..... Den linken som ligger under banneret..... http://tracker.tradedoubler.com/click?p=3264&a=452752&g=16643 Man trenger ikke være inne på forumet for og trykke på den ? Det blir registrert på "bilforumet.net"'s konto uansett ? Slik at hvis alle passer på og paste den linken på Irc og til kompiser med jevne mellomrom så blir det vel litt fart på dette ? :peace: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Er det slik at alle attachments vi legger til blir lagt opp på server'n og lasta ned derfra når folk sjekker postene? Hvis de gjør det så vil man jo kunne spare inn sinnsykt mye trafikk ved å oppfordre til å legge linker i stedet for å legge opp bildene. hjemmesider på sol og start er jo gratis så alle kan lettvindt skaffe seg et sted å legge ting. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Her skal dere få to kroner av meg. *klikk* Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg