Joakim Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg klarte å kjøre OVER et rådyr med lettsykkel en gang :p Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 En fugl: Ellers har jeg unngått elg et par ganger, flere reinsdyrflokker, to hjorter, en katt og en hare, det er hva jeg kommer på fra siste halvåret :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 1 rotte & 1 fugl. fuglen bare forsvant under bilen og hørte bare et lite dunk. R.I.P Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Fy faan. Mer idiotisk tråd skal man leite lenge etter… Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 På kjøreskolen lærte jeg at man aldri skal kjøre såpass fort at man ikke kan stoppe for alt, uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Kjørte på en Zebra her en kveld. Vel, jeg så ikke dyret helt tydelig, men tror det var en zebra ihvertfall:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Ikke noe med bil enda, bare holdt på å kjøre i ræva på to elgkuer som drev med dragrace midt i vegen. På lett-sykkel har det blitt en del insekter og nesten et par fugler (takk gud for "nesten") men har klart å kjøre på frosk da faktisk. :D God til å sikte denna Hamas frosken!! Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Det må ha smellt utrolig høyt? :P Fint å kjøre over katta si og :) ja, sjekka hver eneste dag under bilen om katta ikke var der, så hadde jeg deffekte glødeplugger en dag, så måtte trille bilen tilbake + dårlig tid, så sjekka ikke nøye under høyre bakdekk og han sov vel godt, eneste dagen jeg ikke fikk start og AKKURAT under det ene dekket jeg ikke sjekka låg katta.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 En liten fugl er alt jeg har truffet. Hiver meg på bremsen og vrir bilen unna hvis jeg ser dyr på veien, har ikke hjerte til å treffe dem, da havner jeg heller i grøfta selv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har kjørt på et par fugler, bl.a. ei kråke som satt i veikanten og kom under bilen. Ellers er det vel frosker, mus og mindre dyr, som ikke kjennes så godt, bortsett fra den hjorten jeg kjørte på før jul i fjor. På tur hjem fra jobb, det er ca 3,5 mil, og ca 1km før jeg var kommet hjem, kom det en diger hjort som smatt rett foran bilen, og så kom det en kalv etter som traff bilen ganske bra. Inn i sida på bilen, bulka framskjermen, trøkte inn døra og knuste ruta, og en liten bulk på bakdøra. Slo også skeivt framhjulet siden bilen vandra til siden og rista som et helvete etterpå. Heldigvis kom de fra høyre, så jeg kom uskadet fra det. Kjørte bare sakte ned til bensinstasjonen og gikk ut å rista av meg glasskårene. Ringte polisen siden jeg ikke hadde nummer til viltnemnda, og de tok livet av hjorten 2 dager senere. Var passe shaky når jeg kjørte hjem den siste km, med knust dør og glass i hele bilen. Heldigvis var det den gamle Corolla'n som fikk støyten, så den ble sendt på vrak etterpå=P Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Ei katte, traff midt under bilen så jeg tror det gikk bra. Ca en halv meter unna å bli rådyrjeger tidligere i høst Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hvordan gikk det med hunden? :( Den knakk ryggen, og ble avlivet etter et kvarter. Det var ikke moro, men når en hund løper ut fra skogen en meter foran bilen er man maktesløs Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har kjørt på et par fugler, bl.a. ei kråke som satt i veikanten og kom under bilen. Ellers er det vel frosker, mus og mindre dyr, som ikke kjennes så godt, bortsett fra den hjorten jeg kjørte på før jul i fjor. På tur hjem fra jobb, det er ca 3,5 mil, og ca 1km før jeg var kommet hjem, kom det en diger hjort som smatt rett foran bilen, og så kom det en kalv etter som traff bilen ganske bra. Inn i sida på bilen, bulka framskjermen, trøkte inn døra og knuste ruta, og en liten bulk på bakdøra. Slo også skeivt framhjulet siden bilen vandra til siden og rista som et helvete etterpå. Heldigvis kom de fra høyre, så jeg kom uskadet fra det. Kjørte bare sakte ned til bensinstasjonen og gikk ut å rista av meg glasskårene. Ringte polisen siden jeg ikke hadde nummer til viltnemnda, og de tok livet av hjorten 2 dager senere. Var passe shaky når jeg kjørte hjem den siste km, med knust dør og glass i hele bilen. Heldigvis var det den gamle Corolla'n som fikk støyten, så den ble sendt på vrak etterpå=P overlevde kalven et sammenstøt hvor forstilling blir skeiv og så seriøse skader? syns synd på kalven om den har levd 48 timer etter å ha slått skeiv forstillinga på en bil..auuu:( er trist altså, at dyr lider, men ingenting man kan få gjort med det, noen ganger går det for fort til at man får gjort noe.:( Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Bare jeg som faktisk syntes denne tråden var veldig trist å lese gjennom? Haha. Har heldigvis ikke kjørt på noen større dyr enn insekter. Den dagen jeg kjører på en katt eller hund tror jeg ikke jeg setter meg i setet på en stund... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 kjørte ned en rev med traktoren langs vegen med 15rundballer på henger. prøvde ikke en gang å stanse. hadde aldri i verden gått noe bedre da med gammel traktor og tungt lass på henger utenbrems. var spektakulært når reven traff framhjulet husker jeg. skvatt innvoller overalt rundt hjulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg