Gå til innhold

Hva slags dyr har du kjørt på?

Ranger emnet

_Evje_

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En fugl:

IMG311-2.jpg

Ellers har jeg unngått elg et par ganger, flere reinsdyrflokker, to hjorter, en katt og en hare, det er hva jeg kommer på fra siste halvåret :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe med bil enda, bare holdt på å kjøre i ræva på to elgkuer som drev med dragrace midt i vegen.

På lett-sykkel har det blitt en del insekter og nesten et par fugler (takk gud for "nesten") men har klart å kjøre på frosk da faktisk. :D

God til å sikte denna Hamas frosken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha smellt utrolig høyt? :P

Fint å kjøre over katta si og :)

ja, sjekka hver eneste dag under bilen om katta ikke var der, så hadde jeg deffekte glødeplugger en dag, så måtte trille bilen tilbake + dårlig tid, så sjekka ikke nøye under høyre bakdekk og han sov vel godt, eneste dagen jeg ikke fikk start og AKKURAT under det ene dekket jeg ikke sjekka låg katta..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt på et par fugler, bl.a. ei kråke som satt i veikanten og kom under bilen. Ellers er det vel frosker, mus og mindre dyr, som ikke kjennes så godt, bortsett fra den hjorten jeg kjørte på før jul i fjor. På tur hjem fra jobb, det er ca 3,5 mil, og ca 1km før jeg var kommet hjem, kom det en diger hjort som smatt rett foran bilen, og så kom det en kalv etter som traff bilen ganske bra. Inn i sida på bilen, bulka framskjermen, trøkte inn døra og knuste ruta, og en liten bulk på bakdøra. Slo også skeivt framhjulet siden bilen vandra til siden og rista som et helvete etterpå.

Heldigvis kom de fra høyre, så jeg kom uskadet fra det. Kjørte bare sakte ned til bensinstasjonen og gikk ut å rista av meg glasskårene. Ringte polisen siden jeg ikke hadde nummer til viltnemnda, og de tok livet av hjorten 2 dager senere.

Var passe shaky når jeg kjørte hjem den siste km, med knust dør og glass i hele bilen. Heldigvis var det den gamle Corolla'n som fikk støyten, så den ble sendt på vrak etterpå=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt på et par fugler, bl.a. ei kråke som satt i veikanten og kom under bilen. Ellers er det vel frosker, mus og mindre dyr, som ikke kjennes så godt, bortsett fra den hjorten jeg kjørte på før jul i fjor. På tur hjem fra jobb, det er ca 3,5 mil, og ca 1km før jeg var kommet hjem, kom det en diger hjort som smatt rett foran bilen, og så kom det en kalv etter som traff bilen ganske bra. Inn i sida på bilen, bulka framskjermen, trøkte inn døra og knuste ruta, og en liten bulk på bakdøra. Slo også skeivt framhjulet siden bilen vandra til siden og rista som et helvete etterpå.

Heldigvis kom de fra høyre, så jeg kom uskadet fra det. Kjørte bare sakte ned til bensinstasjonen og gikk ut å rista av meg glasskårene. Ringte polisen siden jeg ikke hadde nummer til viltnemnda, og de tok livet av hjorten 2 dager senere.

Var passe shaky når jeg kjørte hjem den siste km, med knust dør og glass i hele bilen. Heldigvis var det den gamle Corolla'n som fikk støyten, så den ble sendt på vrak etterpå=P

overlevde kalven et sammenstøt hvor forstilling blir skeiv og så seriøse skader? syns synd på kalven om den har levd 48 timer etter å ha slått skeiv forstillinga på en bil..auuu:( er trist altså, at dyr lider, men ingenting man kan få gjort med det, noen ganger går det for fort til at man får gjort noe.:(

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider