Gå til innhold

2.2 turbo

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Motoren tåler mye juling, ta komp test før du skrur opp trykket. Fuel cut slå inn ca rundt 08-09bar, spørs helt på høyde meter du er på osv.

 

Manuell trykk justering

Chipper du den, fjerner du Fuel cut.

Da er det ikke noe problem å sette på trykket, men rundt 09bar er ok for orginal turbo, etter det blåser den bare varmluft...

 

MSD igniton er lett å koble opp.

 

Mye smått som er lett å montere!

Dreiemomentet er heftig allerede fra 2k rmp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er mazda, F2T. Sjekket 16V opp for noen år tilbake, og det skulle visst ikke passe, men har ikke sammenlignet så hvem vet om det passer... Men blir knot med reg reima og plass osv tror jeg.

 

Men F2Tn kan du dra ut 300hk med orginal innmat og topp, bare skift turboen og sett på datasprut og alt som følger med det.

 

Chippet skaffer du fra USA... sjekk ebay Probinator chip, zoombie og noen andre. Eller sjekk performanceprobe.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår