sleeks Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Min 1983 Golf GTI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Meget, meget pent :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Flott bil, har snudd meg mange ganger etter denne bilen. :) Er dette en ekta gti eller ombygd? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Flott bil, har snudd meg mange ganger etter denne bilen. :) Er dette en ekta gti eller ombygd? Er ombygd =) Kjenner du til denne bilen siden du har snudd deg mangen ganger? Noen her som vet om forstilling fra golf 2 vil passe på Golf 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Dette var ikke noe kjekt egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Skjedde dette i dag??? Ikke bra... Felgene er det RH 15x8"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er RH 15 ja. Er usikker på bredde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hvordan skjedde dette? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Bredden står inni felgen, om du ikke visste det:) Og ellers en nyydelig bil!:D Helt riktig;) Synd med hjula da. Hva har skjedd? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 "svingte unna en hjort, og havnet i grøfta".. Var i allefall det jeg fortalte politi og brannvesen. :p Hadde altfor stor fart inn mot en høyre sving, og hadde minimalt med luft i venstre bakdekk, så fikk sladd på bilen og rett i grøfta. Hoppet et par ganger å fulgte grøfta 60-70meter før jeg stoppet.. Bilen som kom bak meg fikk knust bunnpanna ettersom jeg dro med meg en stor stein opp fra grøfta. Så nå trenger jeg ny forstilling og bakstilling ettersom hjulene står hulter til bulter.. Noen med Golf 1 delebil ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Det er mulig jeg skal hente meg en Golf 1 før helgen med like hjul tror jeg. Det blir muligene en delebil. Hvor i verden bor du?? Er du isåfall intr. i hjula også? Hadde planer om å ha hjula selv, men trenger de egentlig ikke på en stund!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jaa, felger er mulig interessant, om de ikke er skjeive, og jævlig kantkjørte :p Bor i Florø, sogn & fjordane. Hvilken deler skal du ha på delebilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jaa, felger er mulig interessant, om de ikke er skjeive, og jævlig kantkjørte :p Bor i Florø, sogn & fjordane. Hvilken deler skal du ha på delebilen din? Jeg skal ha dørene, panser, grill, daschbord, bakluke, girkasse(kanskje) pluss at jeg hadde litt lyst på hjula. Skal se ann litt når jeg henter bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ååh, hvor i landet holder du til henne da? Selge understell om du ikke har bruk for det, og om det er i nogen lunde stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Holder til i indre østfold, så avstanden blir jo ganske stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg