sleeks Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Litt vel stor avstand ja :p Men går vel ann å pakke en palle å sende med posten? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Litt flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er ombygd =) Kjenner du til denne bilen siden du har snudd deg mangen ganger? Nei, kjenner ikke noe godt te bilen. Har bare sett den har gått rundt i Sandnes. Skjedde dette i dag??? Ikke bra... Felgene er det RH 15x8"? Eg vet at hvertfall bakfelgene er 8x15. Kipt at det sjedde med bilen da. :( Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ikke noe problem å sende det. Haster dette veldig eller? Sliter litt med rygg prolaps for tiden. Har lånt meg en henger på torsdag, så da blir bilen hentet hvertfall. Du skal ikke selge bilen, da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Haster litt. Men du må ikke stresse, må bare pleie ryggen din =) Selge bilen? Hmm.. Vil nok selge den med ganske stort tap da, med tanke på hvordan den ser ut nå.. Vil prøve å fikse den opp igjen, for så å selge den. Men alt er til salgs for rett pris. Men er en del plukk som må gjøres på denne da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble dårlig med henting av bil i går. Lånte en splitter ny 3 akslet henger, og et hjullager gikk til helvete etter 4 mil:( Prøver på nytt igjen på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hehe, okai =) Fint du gir beskjed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Hallo igjen:) Denne "delebilen" blir nok ingen delebil.Har ikke hjerte til å slakte en så fin bil. Så det blir nok 2 prosjekter på meg:) Beklager så mye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Åh, ok =) Går helt fint. Får vel ta å lete rundt etter delebil jeg da ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Bilen selges billig. Er ikke mye som skal til for å få en bra bil her. Forstilling og evt. bakstilling. Motor fusker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Mye skal du ha for den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 2 av felgene er ubruklige. Motor er treigstartet, og fusker noe. Skilter vil snart bli levert inn, da bilen skulle vært på EU kontroll. Bilen er ikke kjørtbar sånn som den står pr. dags dato, og må hentes på henger. Bilen tar opp plass, og går etter min mening billig. Veldig lite rust. Bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Har nå lagt ut på autodb.no http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1016906;Modified=1258991414 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 hvorfor selge utrolig pene golfen her:( du klarer vel å fikse opp skadene vel? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Klarer det vel. Men er et spm om tid og motivasjon. Har en annen bil jeg holder på med, og da tar denne bare oppe plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg