Evelen Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe autopass for bruk i kristiansand? Har sett denne siden: http://www.krsbom.no Men er den den ekte siden? syns den virker meget uproffesjonell til å være et offentlig selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Det står ihvertfall at du kan stikke innom en Esso, for å få autopass, så du kan jo bare stikke innom der:-) Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nice, da gjør jeg heller det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Du bestiller fra nettsiden du linket til. Evt kan du sikkert også besøke kontoret på Bjørndalsletta. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 enkleste er esso, er utrolig enkelt og du får brikke med en gang. tar deg 5-6min å fylle ut det skjemaet der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg