Gå til innhold

Forsikringsdiskriminering

Ranger emnet


Decepe

Anbefalte innlegg

Historie om ei kjerring: hun drar på café for å treffe noen venner, disse vennene har vært i retten for å overvære rettssaken til en nær venn av de, som er dømt for overlagt knivdrap på en uteligger, hvorpå påtalemakten har anket for å få lengere dom.

Stolt legger hun ut om hvor uskyldig denne mannen virkelig må være. Etter å ha kranglet med uteliggeren har han gått hjem, hentet kniv, kommet tilbake og drept fyren.

Jeg kan skjønne at dette må være selvforsvar.

 

Så fortsetter hun med å fortelle at disse vennene hun har truffet på café ikke har noe sted å være nå og måtte ta inn på hotell, for de har blitt kastet ut av den familien de var på besøk hos mens de var i Oslo.

Da hadde visst han ene karen fått besøk av en kompis, som ifølge seg selv hadde gitt en helt uskyldig skuldermassasje til den mindreårige datteren i familien, men som i følge familien har klådd på / forgrepet seg på jenta. Følgelig reaksjon med politi på stedet etc...

Som vanlig påstår disse vennene hennes at de er heeelt uskyldige.

 

Så synes kjerringa at det er rart at jeg reagerer negativt på omgangskretsen hennes, og jeg er selvfølgelig helt urimelig.

 

HELSIKES KJERRINGER!"&/(!"¤%/&"#¤

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Det var pinadø på tide! Bare for å skryte villt og uhemmet er jeg forbanna god til å kjøre, og jeg er brennsikker på at et kvinnfolk som kjører som et kvinnfolk (20 under fartsgrensa, blinklys på *hele tiden*, kveler bilen i kryss og ved girskift o.l. etc. osv.) lager skader for 4 ganger enn folk som meg, som faktisk klarer å holde bilen på veien i 90-sonen, ikke knuser hele parkeringshuset, ikke rygger på biler, folk, dyr, stolper og betongkanter.

 

Litt på kanten, men jeg tror poenget mitt kommer frem (kvinnelige sjåfører klarer ikke å kontrollere bilen -> påfører enorme materielle skader og dreper andre hvis de treffer et spor på landeveien. Mannlige sjåfører har stålkontroll på bilen uansett hvor glatt det er og hvor bredt de ligger, og kræsjer lite (hvis vi trekker fra påkjørsel bakfra pga. idiotiske kvinnfolk som plutselig bremser/stopper for INGENTING, samt feil kvinnfolk gjør som går ut over menn (i.e. mister kontrollen og kræsjer med en mann))).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Historie om ei kjerring: hun drar på café for å treffe noen venner, disse vennene har vært i retten for å overvære rettssaken til en nær venn av de, som er dømt for overlagt knivdrap på en uteligger, hvorpå påtalemakten har anket for å få lengere dom.

Stolt legger hun ut om hvor uskyldig denne mannen virkelig må være. Etter å ha kranglet med uteliggeren har han gått hjem, hentet kniv, kommet tilbake og drept fyren.

Jeg kan skjønne at dette må være selvforsvar.

 

Så fortsetter hun med å fortelle at disse vennene hun har truffet på café ikke har noe sted å være nå og måtte ta inn på hotell, for de har blitt kastet ut av den familien de var på besøk hos mens de var i Oslo.

Da hadde visst han ene karen fått besøk av en kompis, som ifølge seg selv hadde gitt en helt uskyldig skuldermassasje til den mindreårige datteren i familien, men som i følge familien har klådd på / forgrepet seg på jenta. Følgelig reaksjon med politi på stedet etc...

Som vanlig påstår disse vennene hennes at de er heeelt uskyldige.

 

Så synes kjerringa at det er rart at jeg reagerer negativt på omgangskretsen hennes, og jeg er selvfølgelig helt urimelig.

 

HELSIKES KJERRINGER!"&/(!"¤%/&"#¤

 

Å her kommer bilkjøringa inn, hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Å her kommer bilkjøringa inn, hvor?

 

HEHEHEHE :D

Jeg måtte kjøre meg en tur for å roe meg ned..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hurra! Det var pinadø på tide! Bare for å skryte villt og uhemmet er jeg forbanna god til å kjøre, og jeg er brennsikker på at et kvinnfolk som kjører som et kvinnfolk (20 under fartsgrensa, blinklys på *hele tiden*, kveler bilen i kryss og ved girskift o.l. etc. osv.) lager skader for 4 ganger enn folk som meg, som faktisk klarer å holde bilen på veien i 90-sonen, ikke knuser hele parkeringshuset, ikke rygger på biler, folk, dyr, stolper og betongkanter.

 

Litt på kanten, men jeg tror poenget mitt kommer frem (kvinnelige sjåfører klarer ikke å kontrollere bilen -> påfører enorme materielle skader og dreper andre hvis de treffer et spor på landeveien. Mannlige sjåfører har stålkontroll på bilen uansett hvor glatt det er og hvor bredt de ligger, og kræsjer lite (hvis vi trekker fra påkjørsel bakfra pga. idiotiske kvinnfolk som plutselig bremser/stopper for INGENTING, samt feil kvinnfolk gjør som går ut over menn (i.e. mister kontrollen og kræsjer med en mann))).

 

Bra skrevet :)

 

Men synes ikke du skal ta alle under en kam, selvom jeg skjønner at du setter det litt på spissen.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Bra skrevet :)

Men synes ikke du skal ta alle under en kam, selvom jeg skjønner at du setter det litt på spissen.

Jeg har aldri i hele mitt liv truffet på et kvinnfolk som klarer å kontrollére en bil like bra som den dårligste mannen i verden; så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jeg har aldri i hele mitt liv truffet på et kvinnfolk som klarer å kontrollére en bil like bra som den dårligste mannen i verden; så det så.

 

Det er jo ikke sikkert du treffer så mange damer da.. :D

 

min erfaring er at flertallet av damer/jenter er mer klønete når det gjelder det rent tekniske. (lukeparkering, finmanøvrering, bakkestart osv)

 

Men de kjører roligere enn oss gutta, og henter marginer der.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Det er jo ikke sikkert du treffer så mange damer da.. :D

 

Men de kjører roligere enn oss gutta, og henter marginer der.

Haha, jævlig bra svar! Men det er sant at jeg ikke møter mange damer - med en god grunn! De skal få holde de skoshoppende, manipulerende, grådige fingrene sine unna mine penger (aka. bilkontoen, siden det er dit alle pengene går uansett). Men når jeg er 60-70 år gammel og muligens kanskje er ferdig med å herje med biler, snøscootere og alt annet materielt gods, da kan jeg kanskje begynne å tenke på å vurdere å muligens møte noen hvis jeg gidder. Hvis jeg ikke møter noen da --- fuck it. Mye materielle goder = Mye lykke.

 

Damene kjører rolig (aka. 90 under fartsgrensa) - mennene kjører forbi. Forbikjøring = risikofyllt ---> mulighet for å skade personer og eiendeler ---> kvinnfolka sin feil siden de "tvang" mannen til å kjøre forbi ved å kjøre som en snegle som er limt fast på teflon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår