Aisun84 Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hei lurer på om det er noen som lakkerer i trondheims området? Skal pusse bilen selv, men trenger en som kan og lakere. Så lurer jeg på ha jeg skal gjøre. Bilen er lakert med bengalakk med rull, hvor langt ned må jeg får og kunne lakere over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 fjern bengalakken helt for å få et bra resultat. Jeg er lakkerer. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aisun84 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 hva er prisen på lakering da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 kom til oslo med bilen på henger skal du få guttepris :) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 kom til oslo med bilen på henger skal du få guttepris :) Og hva ville denne gutteprisen blitt hvis jeg skulle hellakkert min E36 i orginalfargen? Bilen vil være ferdig pussa og preppa for lakk og jeg stiller med lakken :) Send gjerne PM. Sorry for å blande meg inn i tråden din Aisun84... Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Og hva ville denne gutteprisen blitt hvis jeg skulle hellakkert min E36 i orginalfargen? Bilen vil være ferdig pussa og preppa for lakk og jeg stiller med lakken :) Send gjerne PM. Sorry for å blande meg inn i tråden din Aisun84... Send meg en PM så ordner vi en avtale :) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg