stasjonsvogn91 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 har en festebrakett til caliper/bremseklosser høyre side bak til '98 mod. stasjonsvogn liggende å slenge? Skulle demontere og den ene bolten var rett og slett brent fast (ikke bare rustet). Prøvde å borre den ut, men borret glapp så gjenger og alt gikk til h... 10 - 14 dagers ventetid på ny, og jeg føler meg litt handikappet uten bilen... Svar/tips mottas med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 På gamlejobben hadde jeg sikkert hatt liggende, men ikke nå lenger dessverre. Du skulle varma istedet, da kommer de som oftest, men er brutalt ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ja, jeg skulle ha varma først, men der og da hadde jeg ikke utstyr til det og var litt utålmodig, dermed dreit jeg meg loddrett ut... :diespam: Skal nå ha av de samme foran, og nå har jeg fått låne varmeutstyr så jeg ikke gjør noe mer "hærverk" :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Sett glideren i skrustikka, varm klaven skikkelig rødglødende, så kan du prøve å løsne det. så vil je anbefale deg nye mansjetter og smøre med bremsesylinderfett, det er ikke aggressivt mot mansjettene og har passelig tykkelse. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hør med Tony på Pure Racing. http://www.pureracing.no Han har sikkert noe liggende. :) Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har alt fått tak i en pent brukt calipper komplett med glider hos Paulsen på Vazelina. Dager er reddet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg