TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 La inn windows 7 på skole pc'n i helgen, men får ikke internett, skriver inn riktig brukernavn og passord men vil ikke logge inn. Går 1VGS, noen som vet hva jeg kan gjøre? TimBB Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er det på skolen du prøver å logge inn? Regner med at dere har et domene på skolen. Har du husket å valgt dette når du prøver å logge in? Hvis du sitter på skolen.. har du i det hele tatt meldt pc'en inn i domenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har du tilgang til nettverket i det hele tatt eller er det kun internett som loker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er på skolen jeg sliter med og komme inn, hjemme kommer jeg in fint. Finner serveren men kommer ikke inn med brukernavn og passordet mitt! Men vet ikke hvor blide de på skolen blir hvis jeg viser dem pc'n med windows 7? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Du må koble deg til rett nettverk. Når du har gjordt det må du skrive inn brukarnavn og passord etter at du har opna nettlesaren. Den sida du skriv inn brukarnavn og passord kjem fram automatisk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Nei, brukernavnet og passordet funker ikke, prøvd både mitt og en kammerat sitt funker enda ikke!! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 det kan ha noe med at windows er et microsoft produkt... Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Skal vel sletes ikke se bort fra det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Var vista basic der fra før! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Reklamerer de ikke med at det skal være så lett å koble seg til nettverk med nye windows7 da? Lovlig versjon? Er den lovlig ville jeg ringt og klaga. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Dette måtte jeg gjøre for å komme på min skoleserver ihvertfall: "Control Panel" -> "Administrative Tools" -> "Local Security Policy" "Local Policies" -> "Security Options" "Network security: LAN Manager authentication level" "Send LM & NTLM responses" "Minimum session security for NTLM SSP" Huk av for "Disable Require 128-bit encryption" Restart maskinen.. Mulig det fenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Takker, da prøver jeg det imorgen:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Reklamerer de ikke med at det skal være så lett å koble seg til nettverk med nye windows7 da?Lovlig versjon? Er den lovlig ville jeg ringt og klaga. Jepp lovlig versjon! får se om det funker imorgen da, prøve meg litt frem! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Si ifra om det funker, hadde samme problem.. Ikt folka ble ikke glad i meg når jeg hadde lagt inn windows 7 og trengte domene ;< Da la de inne Vista igjen! Si ifra a om det funker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Si ifra om det funker, hadde samme problem.. Ikt folka ble ikke glad i meg når jeg hadde lagt inn windows 7 og trengte domene ;< Da la de inne Vista igjen! Si ifra a om det funker.. Ser du bor i drammen, hvilken skole går du på? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg