mazdaeiger Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Skal ha prøve på skolen å jeg lurte bare på en ting, Hvorfor kan slitte veivlagre føre til høyt oljeforbruk? På forhand takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ingen som vet?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Tror egentligt det er ingen som gidder å gjøre leksene dine, så du må nok gjøre en egeninnsats ved f,eks å google! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har prøvd men finner det ikke.. Selv ene læreren vi har viste det ikke:P (står ikke i boka) Men er ikke mye stress å skrive det om noen vet det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Interessant oppgave! Jeg viste ikke svaret før jeg søkte litt på Google. 40 Reasons for Oil Consumption Punkt 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Se der ja:) Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg