Niberlin Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Heisann! Havnet i en kjedekollisjon med to biler idag, der det er mulig at jeg får skylden. Akkurat hendelsen trenger vi ikke å gå inn på, men det jeg lurer på er om jeg må betale egenandel på ansvarsforsikringen min. Fant dette på finansportalen http://www.finansportalen.no/Forsikring/Veiledninger/6285.cms#at Det er ikke knyttet egenandeler til ansvarsforsikringen, eller trafikkforsikringen som den også kalles. Du betaler altså ikke for skade som du f.eks. påfører andre kjøretøyer eller personer. Vil dette si at uansett hvor mye dette ville vært min skyld, så slipper jeg unna å betale egenandel? Vil jeg isåfall få bonustap? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ingen egenandel, men bonustap vil du få. Når du ikke har noen utbetaling blir det jo ingen egenandel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Oi. veldig bra!! :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg