Snutta Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hei. Jeg har en 93mod astra. Det er ikke orginal motoren i den, så jeg aner ikke hvor motornummeret står? Jeg er på vei til å få tak i reg reim, og det blir litt vanskelig uten å vite hvordan motor det er. Det ser litt ut som en Vectra 2.0l, Astra GSI motor, eller en Twincam 2.0l Astra motor. Noen som vet hvor disse nummerene står? Jeg har gått over store deler av rommet med maglight. Men ser lite. Takk for alle tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Det står på selve motorblokka, men kan være skult under masse møkk. Hvis det ligner på astra gsi og vectra motor og det er en 2L du har så er det en C20XE mest sannsynlig Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg