Gå til innhold

Soting hos Riis Bilglass?

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

Var innom en Riis (egentlig en "standard" glassmester, men med Riis-samarbeid slik jeg oppfatter det) i nærheten her jeg bor idag, og fikk pris på ca 5000,- for soting av 4 sideruter på Volvo V40.

Nå er jeg en slik en dimling som har svært lite peil på slikt, så jeg slenger ut til dere som kanskje har vært gjennom endel slikt.

- Er det en fornuftig pris?

- Gjør Riis det bra på slikt?

- Hagegnomen som satt bak skrivebordet der hadde visst lite peil, han kunne blant annet ikke svare meg på om det fulgte med noen form for garanti på dette, og evt hvor lenge. Måtte komme innom og snakke med en annen kar om det i morgen.

- Jeg er ei kløne, og tar ikke sjansen på å gjøre slikt selv. Vil ha det skikkelig og med garanti for at det holder ei stund. Det er en relativt ny bil, og jeg vil ha sjansen til å selge den uten at avskallet solfilm skal trekke ned prisen en gang i framtiden.

Anyone? Erfaringer med slikt?

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt stivt mener du?

Det er nok stivt i forhold til om man gjorde jobben selv, men det er uaktuelt for meg. Jeg må sette litt krav til dette, og da får man vel regne med å betale litt også?

Må innrømme at jeg ikke ble særlig sjokkert, var forberedt på 5-sifrede beløp altså.

Men hva mener folk man kan forvente av holdbarhet på slikt?

Endret av jonleo

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebra bilglass tror jeg skal være billigere. Jeg fikk tilbud på 3, eller 4000 kr, husker ikke helt, for soting av bilen min :P 2 sideruter og bakruta (tror jeg.. husker som sagt ikke helt)

Nå er det 4 sideruter jeg snakker om da, så sånn sett er vel ikke prisen så forskjellig?

Sebra.no?

Ligger på Lørenskog det?

Vet ikke om jeg gidder å kjøre rundt halve østlandet bare for dette, så viktig er det ikke å harryfisere bilen :P

Kjekt om noen har gode tips i Follo-området eller deromkring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider