Nicka Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hei hei. Har nå kjøpt den mini cooper gp´n noen av dere sikkert har sett på finn.no Har et par spm. Xenon kitt? Noe å anbefale? Har et par kompisser som har kjøpt noen kits som nesten er helt blå og altfor sterke. Det med styrke er en ting men blå fargen, hvorfor er det forskjellig og hva er best av merker? Og et tilleggs spm. Har noen av dere sett en GP rullende rundt før? isåfall var det en annen enn nr 0981? Litt nysgjerrig på om jeg har den eneste i Norge eller om det er mange som har importert? Mvh Nicka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hei! Gratulerer, er nok en rå mini du har skaffet deg! Må få sleng noen bilder ut av kjerrå :) Mener jeg så en på karmøyna for lenge siden, men det var på avstand så vet ikke om det var en ekte GP eller en oppstylet MINI.. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Takk for det! SKal se om jeg ikke får lastet opp noen bilder etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 (endret) jeg lånte den bilen din 1 dag da BMW Norge eide den for ca 2 og et halvt år siden. Da var det 2 av de i Norge. Grattis! Men synes du ikke anlegget spiller for lavt i forhold til støynivået i bilen? Jævlig kul bil, men jeg valgte å ikke kjøpe den pga anlegget. Jeg liker standardutstyr. Ja, jeg vet man kan bytte anlegg i de gamle MINIene... ;-) Endret November 11, 2009 av viden abonnering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Anlegget er faktisk fryktelig dårlig! Det skal sies. Men da skal det vel nevnes at motor lyd og eksos lyd gjør opplevelsen i bilen verdt det dårlig anlegget! Hehe. Kan vel spørre et spm her når jeg først skriver. Jeg slet ut dekkene mine til grunne før jeg byttet over til vinter dekk, men før jeg gjorde det kom det opp et lys som sier at dekket er "ødelagt" men dette endret seg ikke når jeg byttet dekk, må det leveres inn og fikses der? Så er forøvrig klokka i bilen en time for rask i forhold til vintertid og finner jo selvfølgelig ikke ut av det! Sikkert lett å finne ut av, men har dere erfaring med det så del gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 det med dekkene er dekktrykksindikatoren som du må resette hver gang du har skiftet hjul. Er snart 3 år siden jeg hadde en R53 nå, så jeg husker ikke akkurat hvor inne i kjørecomputeren du gjør det på de, men se i instruksjonsboka hvordan du nullstiller den. Samme med klokka. Et sted inni kjørecomputeren ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Nå kom jeg på at det i R53en er en knapp for dekktrykksmålingen under håndbrekket. Det er altså ikke i kjørecomputeren. Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Jeg ville kjøpt original xenon:)) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MINI-Cooper-Genuine-Xenon-Headlamp-Retrofit-Kit-NEW_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem29f880ef1fQQitemZ180262858527QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Tror du får stilt klokka ved å trykke på knappen ved kilometeren i det du skrur på tenninga(når serviceindikatoren blinker), men det står i boka:-) Grattis med utrolig fet bil! Vurderte å kjøpe den selv, men jeg ble visst for treig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Kjøpe hele lykta ny? Er vel regler i forhold til xenon reflektor inne i lyshusene og sånn ja. Takk for informasjonen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hele lykta ny ja:-) Lohen har også noen billige prosjektorlamer du sikkert kan bygge om til xenon http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail.php?prod=UltraHeadlights Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Ser du holder til i Drammen- får håpe jeg møter på tralla di en dag :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Stemmer det, hvis du møter meg må du bare hilse på. Få i Drammen som har mini cooper. Hender at du er her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Jeg bor i Asker, så en gang i blandt når det ikke skjer noe her, triller vi en tur til Drammen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Da er vel ikke akkurat Drammen stedet å trille til! Men har jo den kjære parkeringsplassen, fjordparken. Så liker man det, er det jo muligheter! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg