KingSnake Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hei Ønsker å kjøpe originale VW Golf MK1 frontskjermer, begge sider. Interessert i brukt og nytt. Ta kontakt på PM, eller 91703870. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Tror jeg har to stykker liggende. Mulig de har noe små skavanker, er ikke sikker. De ligger på Spikkestad, et steinkast fra Drammen. Skal ta en titt og se hva jeg finner. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det hadde vært helt suverent. Kunne du tatt noen bilder? Hvis handel så kan jeg godt hente. Jeg jobber i Asker området... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Tror jeg har to stykker liggende.Mulig de har noe små skavanker, er ikke sikker. De ligger på Spikkestad, et steinkast fra Drammen. Skal ta en titt og se hva jeg finner. Hei Hvordan gikk det her? Funnet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Da jeg ikke har hørt noe fra Laaars så trenger jeg fortsatt frontskjermer. Noen andre som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Bump Ingen som har origianle frontskjermer? Også interessert i brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abali Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Bump Hei! Jeg har noen på en delebil, men regner med det blir langt å hente dem. Og er ikke helt sikker på om dem er helt rustfri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Tja, er vel mulig å få sendt det på en måte? Har du noen bilder? Mvh Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abali Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Tja, er vel mulig å få sendt det på en måte? Har du noen bilder? Mvh Jørn Kan alltids ta noen bilder. Var å så på dem i dag. Den ene har en liten bulk i knekken fremme. Kan se om jeg får tatt noen bilder av dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Suverent. Ta også bilde av VW/Audi merker som er på de. Er som regel på "bakplata" mot døra..hvis du skjønner Mvh Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Kan alltids ta noen bilder. Var å så på dem i dag. Den ene har en liten bulk i knekken fremme. Kan se om jeg får tatt noen bilder av dem.. Fått tatt bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Bumpi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg