Vakuum Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Har laget en liten basskasse kalkulator.. Hvis noen finner den nyttig hadde jo det vært greit, og kom gjerne med kritikk eller ting som bør legges til. F.eks utvendig mål, skrive inn tykkelse på vegg.. Håper iallefall den ikke er helt bortkastet. http://vakuum.mine.nu:81/bass.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Så bra ut den der :) Kan nok være hjelpsom når folk skal bygge kasser :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Som dere kanskje ser fungerer den ikke helt akkuratt nå siden jeg driver å lager så den regner utvendige mål også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Ja nå skal kalkulatoren fungere perfekt igjen :) Lagt til sånn at man får både utvendige og innvendige mål.. http://vakuum.mine.nu:81/bass.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 enkel og grei den der ja, takker, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Så litt nærmere på den.. Hadde det vært en idè og fått det slik at når du taster inn høyde og bredde, at det er innvendige mål? Hadde vært mye bedre synes da jeg.. Da plusser liksom "kalkulatoren" på platetykkelsen på kassestørrelsen utvendig, istedenfor å trekke fra innvendig.. Fatter? :) Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by GalnemaX Så litt nærmere på den.. Hadde det vært en idè og fått det slik at når du taster inn høyde og bredde, at det er innvendige mål? Hadde vært mye bedre synes da jeg.. Da plusser liksom "kalkulatoren" på platetykkelsen på kassestørrelsen utvendig, istedenfor å trekke fra innvendig.. Fatter? :) Mvh Jeg tenkte det var greiest slik siden folk ofte måler opp hvordan kassa skal være i bilen. Kommer nok til å sette en liten "valg" knapp der hvor man kan velge enten innvendig eller utvendig mål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Topp sak det der :) laga no lignende i Excel da jeg skulle bygge kasse. Da er det bare for folk å kjøpe inn MDF, betale et snekkerverksted 300 - 400 for kapping mm, lime på demping, skru og lime sammen, dempe med ull og kjenne at det rister i setet :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 flotters!! dritbra arbeid!! ta å lag til slik at målene på alle platene som skal kuttes opp kommer opp og da? :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by CaliBreez flotters!! dritbra arbeid!! ta å lag til slik at målene på alle platene som skal kuttes opp kommer opp og da? :) Kasser blir jo bygd forskjellig da? men er sikkert mulig å få til noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 tenkte på slik funksjon som ProBox har. der man kan printe ut et ark med alle planetene man skal kappe. det er utrolig praktisk :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by CaliBreez tenkte på slik funksjon som ProBox har. der man kan printe ut et ark med alle planetene man skal kappe. det er utrolig praktisk :) Joda jeg kan vel mekke noe slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Vakuum Har laget en liten basskasse kalkulator.. Hvis noen finner den nyttig hadde jo det vært greit, og kom gjerne med kritikk eller ting som bør legges til. F.eks utvendig mål, skrive inn tykkelse på vegg.. Håper iallefall den ikke er helt bortkastet. http://vakuum.mine.nu:81/bass.php Tusen takk_!!den trengte jeg akkurat nå!! Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Veldig nyttig og hjelpsomt! TAKKER FOR FLOTT ARBEID:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Lager litt liv i tråden igjen.. Siden en gammel server er død, og en ny er oppe igjen.. Så ligger nå kalkulatoren under http://vakuum.mine.nu/bass/ Hvis 1 person får bruk for den, så har den gjort jobben sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg