Ares1234 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Er slangen som går på innsuget, for forvarming noe man bør ha om vinteren? mangler det på min skjønner du;) eller er det bare tull? stopper vel mye dritt da? eventuelt.... hvor skaffer jeg en sånn slange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Den er der for en grunn og slikt får du på f,eks biltema, Mekonomen etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 (endret) hmmm... kan jeg bruke en: Bøyelig aluminiumsslange? Egnet til bruk som defroster- eller forvarmingsslange. Kan lett kappes til riktig lengde, med hjelp av en skarp kniv.;) Endret Oktober 28, 2009 av Ares1234 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jepp Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg