JEPS Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Halloen, noen spørsmål ang manuelt ventilhus. forward eller reverse pattern? jeg har sett på et kit som har dette oppsettet: forward shift pattern P-R-N-3-2-1 antar forward eller reverse har med om du skyver spaken forover eller bakover, å pattern, er "rekkefølgen", mao i dette tilfellet at man starter i park, i ene enden, å 1e i andre enden. så, med dette kittet, vil jeg starte i park, å gire forover mot 1? eller bakover mot 1e? og hva anbefaler du dere? kjør debatt :p Tommy AkA JEPS Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Forward: P-R-N-3-2-1 Reverse: P-R-N-1-2-3 Lettere med reverse, da havner du jo rett i førstegiret istedet for å måtte gå igjennom hele rekka først.. Også mulig å slå den i neutral eller reverse med rettstilt. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 ahhhhh, ok, så om du girer "framover eller bakover" fra park, har ikke med det å gjøre, skjønner. da takker jeg for svar!! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg