Ida L Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 (endret) Hei Ny på det forumet her og forholdsvis ny når det gjelder Mini :) Er det noen som har lyst til å gi sin mening angående eksosanlegg til R53/Cooper S 2002 :) Ser at det er mange produsenter som har ulike løsninger.. Hilsen Ida Endret November 2, 2009 av Ida L Siter Sud er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida L Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Ingen som har noen formening om dette?? :) Har jeg vondt for å tro på :) Har titta litt rundt og sett at bl.a. Madness selger et kit med "eget" eksosanlegg og evt. også rustfritt grenrør, noen som har prøvd dette? :) Noen som har Milltek? Eller Stebro? Siter Sud er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Hei.. Jeg har Hartge sitt annlegg, men har hørt folk er fornøyd med Milltek sitt =) Utenom det har jeg ikke store kunnskaper om eksosannlegg desverre .. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 sjekk ut http://www.mini2.com/forum/first-generation-mini-tuning/ Der vil du sikkert finne gode tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida L Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Ok, takk for link til forum :) Henter bilen til helga, ser an tilstanden på det eksisterende anlegget :) Går på skole så er ikke sikker på om jeg har råd til oppgradere noe særlig umiddelbart :) Må bruke litt penger på løpsbilen i vinter også så jeg får se, men hvis dere kommer over noen bra lydklipp av cooper s på youtube f.eks. med ulike eksosanlegg, legg det gjerne ut i tråden her :) -Ida Siter Sud er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Jeg kjører med Milltek eksos, og ved vanlig kjøring så hører man ikke store forskjellen inne i bilen utvendig så er lyden litt grommere. Men når man passerer 3500 rpm så åpner det seg og lyden blir helt fantastisk utvendig så er lyden bare helt rå, det er ikke noe bråk men bare oppskriften på god lyd! I tuneller så går det nesten ikke ann å kjøre vanlig, det hørest ikke ut som en 1,6 liter for å si det slik! Og på tomgang når det er kaldt ute så kommer det en fin during! Veldig fornøyd med Milltek eksosen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Har sett en del "lydklipp" på youtube med milltek og de høres helt klart best ut etter min mening! Ligger videor av mini cooper med milltek på youtube! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Her er en liten video av min Cooper S (lyden innvendig i bilen) http://s288.photobucket.com/albums/ll187/madssl/?action=view¤t=f7457593-640d-4fcd-91a7-42c7e4a4066.flv Milltec cat-back, 17% alta drev, åpent supersprint luftfilter og mye annet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Her er en liten video av min Cooper S (lyden innvendig i bilen) http://s288.photobucket.com/albums/ll187/madssl/?action=view¤t=f7457593-640d-4fcd-91a7-42c7e4a4066.flv Milltec cat-back, 17% alta drev, åpent supersprint luftfilter og mye annet!!! Som det ville stått på facebook; Ingrid likes this! :D Gleder meg til å få modda litt på min nå ja. Pengedonasjon mottas med tak :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Mads: hvordan har du laget lydklippet? Jeg har veldig lyst å legge ut lydklipp av lyden fra min MCS. Jeg har GTT manifold og racing catalysator, og DA skal dere høre godlyd! Hehe... Min bil høres omtrent slik ut: http://www.youtube.com/watch?v=mraQ6EKdXBs&feature=PlayList&p=1A448D654516AC32&playnext=1&playnext_from=PL&index=38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg filmet det med mobilen min, og lastet det direkte opp på Pothobucket med mobilen så vips så va det på nett.... jeg har ikke hørt bilen så mye på utsiden for dama er ikke den som trykker hardest på gassen og da blir ikke det så veldig mye lyd. Men jeg skal ha grenrør og sport cat men jeg vet bare ikke når :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg