funkjoy Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 I vognkortet på bilen min står det at jeg skal ha inpress ET45. Jeg har nå på 8,5x19" felger med inpress ET30. Har tüv papirer på felgene mine som dokumenterer at de er lovlige til bilen min. Sålenge de ikke går utenfor hjulbuene og ikke subber noe sted skal vel detta gå ann å få godkjent? Er det lov å forandre inpress med mer/mindre enn 7,5mm? Har hørt at man maks kan forandre 7,5mm begge veier. Også har jeg hørt at hvis man skal forandre mer enn 7,5mm må man ha tüv papirer som dokumenterer at felgene er godkjent for din bil. Fint om noen har et klart og greit svar på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Du har lov å endre +/-15mm per aksel uten at du trenger noen dokumentasjon på det. Altså +/-7.5mm på hver felg. Skal du ha et innpress som går utover denne verdien, må du ha TÜV-papirer på at felgen er godkjent for din bil. Så det virker ikke som om du vil ha noen problemer med å få godkjent dette så lenge det ikke subber/stikker utom noe sted nei. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 takk for fin fint svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Jøss, høflig og greier. Bare hyggelig. Koz&klemz Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg