miZtiNk Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hallo. Kan noen fortelle meg forskjellen på P400-4 og den gamle X501? De har helt like specs men er det noe forskjell på lyden i de? (Vennligst ikke kom med rf propaganda, hadde jeg ønsket det hadde jeg bedt om det :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miZtiNk Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Gammel RF er bedre enn nyere RF, så skal du på død og liv betale masse, for å få lite, så kjøp eldre rockford ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Ellers er et hett tips å faktisk spørre butikker som selger RF, de skal kunne svare deg på dette. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg