Einar Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg likte mycke mus, hehe.... Er bare russ en gang.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Må nesten innrømme at jeg ikke er helt genial, når det gjelder ideer:) Noen i klassen våres, som hadde det i fjor. Og de levde opp til navnet, og!:D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 back to the kitchen (back to the future). Eller var jeg slem nå? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 8JentersomikkekanbestemmesegfornavnpårussebilensåvikallerdenbareKjell Voldsvognen FBI, Frekke Barberte Innovertisser Lille Promille VIP: Very Important Pussies Panzerdivision Russejugend - F I _ _ E - E L _ _ E R E (tegn på hangman og la bokstavene T, S og K stå igjen. Dersom noen beskylder dere for å være pervoer kan dere bare si at det skal være "FISKE-ELSKERE"...) - Fuckwagon (Volkswagen..) NOKAS Verditransport Pelle Pedofilbil P.U.S.S.Y "Prepubertale Ungdommer Søker Sexy .. ehh Jenter. Faen!" Google er din venn Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg