jesper90 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Bilen lekker olje og feil på eu for 3 år siden var for mye gasser i eksos som ikke skulle være der. Toppen var rett før denne eu kontrollen tatt av og byttet noen greier. Jeg kjøpte bilen nå i åp om å få fixet denne og få skilter på den. Jeg lurer på om det er noen som kan ha en ide om hva dette kan være. Den lekker forøvrig litt olje også. Lurer på om noen kan ha en ide om hva dette kan være? Jeg tørr såvidt starte bilen og lurer på om noen har noen formening om dette. Bilen starter meget lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Lekker litt olje, høye avgassverdier. Få kjørt bilen litt om mulig, og gå over innsprøytninga, kontrollert blanding etc... Oljelekkasjen må du nesten kikke etter emr nøye, bare pass på oljenivå og oljetrykksmåleren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesper90 Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Lekker litt olje, høye avgassverdier.Få kjørt bilen litt om mulig, og gå over innsprøytninga, kontrollert blanding etc... Oljelekkasjen må du nesten kikke etter emr nøye, bare pass på oljenivå og oljetrykksmåleren. Er det så lurt å kjøre den så mye nå da?h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Er det så lurt å kjøre den så mye nå da?h Lekker den så mye da? Regner med den ble kjørt med avgasstrøbbelet. Så lenge bilen går omtrent som den skal, ikke mangler oljetrykk, kjølevann eller har vann i olja, samt temp er ok så bør det ikke være farlig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Har du sjekket topppakning? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg