funkmobile Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Eg skal kjøpe ny bil, en Seat Leon, der Naf-testen sa at clutchen var litt slitt. Eg er intressert i bilen, men eg synst prisen er litt dryg så eg tengte å bruke dette som argument for å få ned prisen litt. Så er det noen som jobber på for eksempel møller som kan gi meg ein ca pris på å skifte clutch på 2001 Seat Leon 1.6? Så eg har noe å banke i bordet med? Takk! Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toris92 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 du må nokk opp i en 5000 - 6000 for clutch og skifte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Ville tippet noe mer jeg da, men siden tråden er gammel så antar jeg dette ikke er et tema lenger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toris92 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 agreed.. tok bare en generell pris, vet ikke helt va det koster på en Seat Leon jeg da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg