enuriak Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hei, dama har en 2,5 10v med noen forskjellige feil: bilen har begynt å bruke mye bensin, jeg bytta lambda da jeg fikk feilkode på denne, men den bruker fremdeles mye... Lurer på om det kan være katalysatoren som er problemet? bilen går heller ikke like godt som andre med samme motor. kan det være katalysatoren som gjore at den første lamdaen røyk? Har også fått noe problemer med tomgangen når biler er kald, da går den på ca 500o/min, hvor er feilen? har ikke prøvd å sjekke feilkoder etter jeg bytat lamda. Takker for svar. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 vacumlekkasje fører til lambdafeil og økt bensinforbruk. Har du sjekket for dette? Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 niks:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 bytt vann temp føleren . min brukte nesten 5 liter på mila gikk rimelig surt fikk samme feil kode Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg