da9el Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 (endret) heihå... skal hente tilbake gammelbilen min imorra som jeg har pusset opp for et par år siden.. er en 88mod golf syncro med 8v gti motor... senket 60-60 i vognkort..17" momo thunder white.. masse plast som var populert for et par år siden(litt ivertfall) brukte masse tid og penger på den åsså e den blitt meget dårli behandlet av nyere eiere så nå skal jeg fikse den opp igjen.. mere info kommer i helgen et bilde fra når jeg solgte den blir lakket opp på nytt og skal av med alt uorginalt 16" bbs rx skal på den også å mere senk Endret Februar 7, 2010 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Klistremerkene på pansret falt ikke helt i smak, nei.. Og finnes det ingen fanger, som er litt mindre? Eller prøv en gang uten fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Og finnes det ingen fanger, som er litt mindre? Eller prøv en gang uten fanger. Er orginal fanger, bare med noe plastgreier i hjørnene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Er orginal fanger, bare med noe plastgreier i hjørnene.. Men det må da finnes en mindre fanger som passer uannsett. :) Kunne fortsatt ha tenkt meg å ha sett den uten fanger i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 (endret) fra 1st vinteren min med denne..3 gir sladd på blankisen Endret November 6, 2009 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 90 fangerne blir der dem er..liker dem jeg..di bildene oppe er et par år gamle..er lite hel plast igjen på den nå Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) fikk jobbet litt med bilen igår å lagt vinterdekk på 14" bmw felger å fjernet stylinga og klistermerkene..lakken ble ødelagt av noen merker:fire: da må jeg jo få lakket opp bilen igjen er noe fargeforskjell på bilen trasi att bilen har blitt så dårli tatt vare på...nå skal den få ett nytt og godt liv Endret November 6, 2009 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Blir nok en pen bil igjen ! stå på :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 da var det bestilt litt deler. 2 nye bærebroer. 2 nye bærekuler. 2 endeledd. 2 fjærbenslager olje og oljefilter. termostat vannpompepakning Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 dær var 9x16" rh cup felger ankommet heimen:) blir stas til sommeren det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 noen bilder fra nyfelgene rh cup i str 9x16" og så noen bilder av "ny" bilen til en kompis strøken urørt vw Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 hvor brede dekk har du tenkt å ha på de 9" felgene? var stilige:) Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 tenkte å ha 205-40-16" på di..så blir det strekk men ikke overdrevet mye strekk heller Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Tøft :D morro å se andre G2 biler :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 ja var lite aktivitet hær inne syns jeg:) blir stor stereo i denne og:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg