da9el Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 har montert lyktefilm på golfen min å jettaen til en kompis:) her sitter jeg me varmpistolen på full pupp monterte orginal hellagrill og satte inn 50w xenon med 4300 kelvin..ble syk gul flombelysning jettan kledde virkelig gule lykter..meget strøken jetta med under 100k på telleren Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 farn min i full driv med gassapparatet i fikser en rift i gulvet pussepusse sett proppa i hørle dette bildet skulle vert først det var 0 rust i dørken på golfen så da er jo faktisk bilen så og si 100% rustfri ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 monterte orginal hellagrill og satte inn 50w xenon med 4300 kelvin..ble syk gul flombelysning Du har ivertfall valgt helt rett farge for bra lys:) Hvordan fungerer det med 50w xenon på langlysene, tenker da på oppvarmingstid og lyseffekt? Skal selv ha xenon i mine ekstralys, men er usikker på om 50w bruker for lang tid på å få opp varmen i forhold til at langlys blir slått av/på relativt ofte.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 jeg har gul film på lyktene da så når jeg slår på lysene blir det grønt et par sekunder før det går over til gult..men er sånn billi sett til 600 kr men funker overaskende bra..bruker litt lang tid når man ikke har brukt di på lenge men etter det er det ingen problem å slå di av og på. har tatt av gti grillen.funket dårlig med xenon i dem.monterte bosch 225 lykter med gul film og xenon..ble knall Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Hvor kjøpte du den lyktefilmen? Fin bil du har, passa fint med gule lykter=) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 takker...var noen som bestilt før meg på ebay Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 liker det jeg ser ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 liker det jeg ser ;) jeg og:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Dette bli kjempe bra ! Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 håper nå det ja Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Ja dette blir bra vettu :D Gleder meg til å se mer, ikkeminst til å begynne selv! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 hvor stor ble kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 hvor stor ble kassa? har ikke regnet noe liter på den..men den er for liten for subbene skal arbeide optimalt..bagasjerommet i en syncro er en go del mindre enn i en fwd og såe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Trodde da chassiene var kliss like jeg men :S`? Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Bagasjerommet i syncro er "presset opp" litt for å få plass akslingen bak :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg