smule Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 har ein del idar til deg... ta av dørlistene, sett på m3 speil, anna vinge; synest subaru impreza wrx er kul på vectra.. eller meget feit vogn Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hmm, syns det blir litt tomt uten dørlistene jeg.. men har muligens lyst å lakkere de, samt dørhåndtakene. M3 speil kommer.. ja, har litt lyst på en ny spoiler.. men får ikke bestemt meg for hvem! syns det blir litt ekstremt med wrx vinga! noe mellomting hadde vært fint.. Takk, for idèene. :) Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 går and å lakker... men 2000 har mindre lister.. er litt tøffare dei.. sett på b vectra handtak.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 lakk håndtakene. ikke skift vinge. ikke lakk dørlistene. kjøp nye speil (ikke fra mattig dem har jeg å er ikke nå kvalitet). ny front lumma? :) Mine tips. Vectra a ser ut som en rundt klomp uten listene. (min mening) Skal foresten lakke "lista" på fronten min svart. Han som lakka fronten "glemte" å lakke den svart. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 ikke sett på lummafronten den ser jo ikke ut stakkars.. :rolleyes: lykter med svarte reflektorer hadde jo gjort seg ;) oxo bytte rutesenker er et must. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hvis du skal bytte ut vingen så si ifra, jeg kjøper den du har nå! og hvis du var på utkikk etter en 2000 bakfanger er det mulig jeg får inn en snart :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 ja, 2000 listene hadde vært fint det.. Vectra b håndtak også! lumma fronten er grei den, men syns JMS fronten er penere. rutesenkeren skal byttes.. 2000 bakfanger har jeg.. er det noen som selger hekkskjørt til disse?? har veldig lyst å få til det! men har ikke funnet noen. må vel kanskje tilpasse et hekkskjørt fra en annen bil.? Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hehe, jeg skaffer deg hekkskjørt-lime-på-bakfanger-tingen til 2000-fangeren :D å det er det ikke mange som gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2k Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Heisann vecra ræcing! Først og fremst: Vannvittig pen bil du har! :) Har selv en Vectra 2000, og nå skal jeg style den etter at jeg var litt uheldig i vinter.. (knust speil og bulka front) Det jeg lurer på er hvor du kjøpte stylingen din.. har selv sett meg ut omtrent det samme som du har, kanskje en annen front.. er fronten din rieger? hvor har du tenkt å kjøpe speil? har sett på mattig speil, men de blir jo ikke skrytt slik av her inne da.. ? håper du kan hjelpe meg litt i gang Mvh Stephan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 fronten hans er vel vanlig 2000 front med jms leppe. etter min mening den peneste fronten man kan ha på en vectra :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Heisann! Takk takk, vectra2k! Jepp, fronten er en vanlig 2000 fanger med JMS leppe.. Stylingen har jeg kjøpt på Powerzone.. Men de er litt trege der. Venta nesten 2 mnd. på delene!! Tror du får bedre service andre steder.. Tror kanskje jeg kjøper speila på Powerzone også. Men bare hvis de har de på lager! (Bor like ved jeg se) Hmm, vet ikke åssen Mattig speila er.. Og lykke til med Vectra'n din. Mvh Stian Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Speil må du ha i M3, hvis steinmetz enda lager de til Vectra A. Finnes flere andre typer også, dere er vel vant med de standard styling firmaene. Vel, drit oppi de standard stylingprodusentene som Norge er så vant til. Gjør heller noe spesielt. http://www.trading-4u.com har mye bra til Vectra, de har råe M3 speil også, omså i helkrom! :) Så kan du prøve å legge på Angeleyes også, blir dritrått. Har kun sett en Vectra som har det og den går i Trondheim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ja, skal ha M3 speila ja.. Penest de. Skal bestille AngelEyes fra Blitzpower nå snart. Dette er hele lykter da, med blink.. Kommer i slutten av april tror jeg. Vil koste rundt 3000 kr. Gleder meg! Jepp, det ser drit fett ut!! Har bare sett de i FK katalogen jeg da. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Har m3 speil fra Mattig. Syns de var i litt shabby kvalitet men det bestemmer vel øye som ser... Har bestillt baklys fra FK automative i sota lexus style. Syns de var pene. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2k Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 ellers ser jeg noe litt stilig, vectra ræcer! vi er født med en dags mellomrom (er født 29.06.1984), er begge lærlinger innen elektro (jeg er automatiker lærling), og har forkjærlighet for opel vectra 2000! :) skumle sammentreff.. du spiller vel ikke gitar også? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg