Gå til innhold

Noen her som har mistet lappen?

Ranger emnet

Elgen-

Anbefalte innlegg

Gjør mye ulovlig og dumt jeg. Men jeg liker å holde meg oppdatert på hva det står i diverse forskrifter og instrukser som finnes, slik at man slipper å bli rævpult av politiet.

Slik som den saken i avisa der.. Jeg møtte opp til "avhør" med ei hel mappe full av utdrag fra loven, interne politiinstrukser og rettsavgjørelser fra andre lignende saker. Politimester Bastian ble svar skyldig enkelte ganger, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er det lavmål og ta fra noen serfikate pga sladding og litt burning.

Hvor mye kan dette skade folk ?

Del heller ut bøter og advarsler og dra inn serfikate vis sladdingen er i stor fare for andre

Enig! ellers så får hver kommune i detta landet rigge til en liten burneplass inni skogen da, så folk kan ha det litt morro:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjukt fali å sladde på åpne veier da. grett på parkeringsplasser imo. haha en idiot jeg kjenner mista førerkorte sia han mista kontroll over sladden på åpen vei og krasja inn i søppelcontainere. vraka fattern sin bil og mista førerkorte (Y) :S :S

+1 for å lage et rekreasjonsted for bilentusiaster i skauvven

( ) audi a3 1.8T 2000

(x) audi a4 1.8 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sladder vi i gata hele vintern her, og har masse plasser å slurepå....

Men kun en vi får lov på da.....

Litt greit når politiet har en patruljebil i hele midttelemark etter normal kontortid...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi først er inne på temaet.

var ute kjørte litt volvo i dag Og etter å ha spunnet ut av et kryss og holdt bånn gass over hele strekka, så ringer en kompis og sa at d var montert kamera på området pga. for mye råkjøring av ungdommer på området der. er 50 sone der.og de som bodde der ville gi dette til purken.

lurer på om purken kan ta meg med dette?

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider