Gå til innhold

Erfaring med trafikkstasjonen i Fredrikstad?

Ranger emnet


Screamingeagle

Anbefalte innlegg

Har en 2002 Audi A4 med 30mm KW senkesett (fjærer og dempere). I utgangspunktet er denne bilen akkurat like lav som en tilsvarende bil med originalt S-line understell. Dette må inn vognkortet for at bilen skal bli EU-godkjent. Har fått time førstkommende onsdag for kontroll.

 

Jeg har: Tüv-papirer som fulgte med settet. Kvittering og måledata fra S-Sentrum med lysjustering og 4-hjulskontroll(tatt i august!!)

 

Har jeg noen grunn til bekymring? Har hørt en del historier om vriene kontrollører på forskjellige trafikkstasjoner. Er litt bekymret for at en med dårlig humør skal påstå at måledataene er for gamle, selv om de ble tatt ETTER at senkesette ble montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hafslund ligger i Sarp ja, dem på gamle trafikkstasjonen i Fredrikstad var ganske ok, er vel flere av dem som har begynt i Sarp.

 

Kan uansett være greit å ha papirer på at du har snakket med noen om dette, tror det blir lettere da. Jeg skrev noen mailer med "Kjell Roar Andersen". Er iallefall til han emailene mine kom, virket som en grei fyr.

Endret av Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hafslund ligger i Sarp ja, dem på gamle trafikkstasjonen i Fredrikstad var ganske ok, er vel flere av dem som har begynt i Sarp.

 

Kan uansett være greit å ha papirer på at du har snakket med noen om dette, tror det blir lettere da. Jeg skrev noen mailer med "Kjell Roar Andersen" e-post: kjell-XXX@vegvesen.no. Er iallefall til han emailene mine kom, virket som en grei fyr.

 

Det er ikke god oppførsel å legge ut andres mailadresser på et forum. Spambot'er og sånt vettu. Han setter sikkert pris på om du endrer innlegget ditt.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 2002 Audi A4 med 30mm KW senkesett (fjærer og dempere). I utgangspunktet er denne bilen akkurat like lav som en tilsvarende bil med originalt S-line understell. Dette må inn vognkortet for at bilen skal bli EU-godkjent. Har fått time førstkommende onsdag for kontroll.

 

Jeg har: Tüv-papirer som fulgte med settet. Kvittering og måledata fra S-Sentrum med lysjustering og 4-hjulskontroll(tatt i august!!)

 

 

Men for å svare på spørsmålet da..:pimp..så høres det ut som du har en veldig god sak, på en måde.. Tror neppe du bør ha noen grunn til bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke god oppførsel å legge ut andres mailadresser på et forum. Spambot'er og sånt vettu. Han setter sikkert pris på om du endrer innlegget ditt.

 

Done ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår