oleopel Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 ja,, hvor manger er vi her i Rallycross/bilcross forumet? syns vel helt ærlig at det er ganske labert her, mens på de andre forumene som omhandler dette så er det mange som skriver dagli, men de foruma gidder jeg skjeldent å titte innom da jeg syns de foruma er dårlige... ikke jan en ha avatar og ikke kan en poste biler og heller ikke sitere andre innleg:( få de over hitt a!;) hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hvor i all verden er det du finner bilcross/rallycross-forumer som er aktive da? Prøver å finne de jeg hver dag, men alt er jo dødt!? Vært det ganske lenge også, syns jeg så er ikke bare sessongbassert.. Bilcross.no er dødt, motorsportavisen er det mest snakk om salgssummer på Supernasjonal-biler og norsk-rally.com er jo om rally, så der er det også uinteressant. Rally.no/forum er jævli bra når det gjelder kjøp/salg av crossdeler og biler. Det nettstedet + bilforumet er de jeg har funnet med mest aktivitet faktisk. Har du flere nettsteder jeg kan rusle innom da, Ole? Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 er her jeg Ole;) :kiss haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ja da er vi jo tre;) bare sysn det virka som det var mye mere på bilcross.no og motorsportavisa jeg... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er jo her jeg også:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er en del å leser innpå her,men skriver lite. Men følger med i alle fall. Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er en del å leser innpå her,men skriver lite. Men følger med i alle fall. to til da jo, hehe kameraten din er på opel forumet, hadde lånt bilen din noen løp skjønte jeg, men på opel forumet så er bilcross et skjelds ord:( jeg er tett i huet får jeg beskjed om, hehe, kjører kun opel og det er ikke godt likt... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 to til da jo, hehe kameraten din er på opel forumet, hadde lånt bilen din noen løp skjønte jeg, men på opel forumet så er bilcross et skjelds ord:( jeg er tett i huet får jeg beskjed om, hehe, kjører kun opel og det er ikke godt likt... Ja han er hekta på opel ja,fikk låne ene bilen min på to løp ja,bare for at han skulle bli hekta og kansje prøve å bli ferdig med evighets bilcross prosjektet sitt. Bilcross er jo en verdig pensjonist tilværelse for gamle biler det.......Kjører bare mitsubishi jeg og får høre det på mitsubishi klubben jeg å. Bruke opp gamle og sjeldne mitsuer i bilcross???? Makan?? Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kanskje jeg skal melde meg inn i VW klubben og høre hva de sier om bilcrossbila mine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 er jaggu 1 til som domper innom nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 åsså var den enda en her! riktig nok så leser eg mer innlegg enn eg skriver, men er da her:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Prøver å bidra litt her jeg også da. Syns dette forumet har blitt bedre i det siste. Ikke så mye off topic som det var en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Ja han er hekta på opel ja,fikk låne ene bilen min på to løp ja,bare for at han skulle bli hekta og kansje prøve å bli ferdig med evighets bilcross prosjektet sitt.Bilcross er jo en verdig pensjonist tilværelse for gamle biler det.......Kjører bare mitsubishi jeg og får høre det på mitsubishi klubben jeg å. Bruke opp gamle og sjeldne mitsuer i bilcross???? Makan?? ja bra du får med flere... mitibushen fan ja, hmm, kjøre ned hit å kjøpe eklipsen min du da;) fin bilcross bil;) se der ja noen til, nå går jeg snart tom for fingre å telle på her, hehe:P Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Er her jeg å. skriver ikke så ofte jeg, men jeg er nå innom hver dag for å se Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Er innom her av og til jeg også =) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg