Gå til innhold

hvor mange er vi her egentlig?

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

ja,, hvor manger er vi her i Rallycross/bilcross forumet?

syns vel helt ærlig at det er ganske labert her, mens på de andre forumene som omhandler dette så er det mange som skriver dagli, men de foruma gidder jeg skjeldent å titte innom da jeg syns de foruma er dårlige...

ikke jan en ha avatar og ikke kan en poste biler og heller ikke sitere andre innleg:(

få de over hitt a!;) hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden er det du finner bilcross/rallycross-forumer som er aktive da? Prøver å finne de jeg hver dag, men alt er jo dødt!? Vært det ganske lenge også, syns jeg så er ikke bare sessongbassert..

Bilcross.no er dødt, motorsportavisen er det mest snakk om salgssummer på Supernasjonal-biler og norsk-rally.com er jo om rally, så der er det også uinteressant. Rally.no/forum er jævli bra når det gjelder kjøp/salg av crossdeler og biler. Det nettstedet + bilforumet er de jeg har funnet med mest aktivitet faktisk. Har du flere nettsteder jeg kan rusle innom da, Ole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del å leser innpå her,men skriver lite. Men følger med i alle fall.

to til da jo, hehe

kameraten din er på opel forumet, hadde lånt bilen din noen løp skjønte jeg, men på opel forumet så er bilcross et skjelds ord:( jeg er tett i huet får jeg beskjed om, hehe, kjører kun opel og det er ikke godt likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to til da jo, hehe

kameraten din er på opel forumet, hadde lånt bilen din noen løp skjønte jeg, men på opel forumet så er bilcross et skjelds ord:( jeg er tett i huet får jeg beskjed om, hehe, kjører kun opel og det er ikke godt likt...

Ja han er hekta på opel ja,fikk låne ene bilen min på to løp ja,bare for at han skulle bli hekta og kansje prøve å bli ferdig med evighets bilcross prosjektet sitt.

Bilcross er jo en verdig pensjonist tilværelse for gamle biler det.......Kjører bare mitsubishi jeg og får høre det på mitsubishi klubben jeg å. Bruke opp gamle og sjeldne mitsuer i bilcross???? Makan??

95 Iveco Turbo Daily

96 Mitsubishi L400

Div Mitsubishi bilcross biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er hekta på opel ja,fikk låne ene bilen min på to løp ja,bare for at han skulle bli hekta og kansje prøve å bli ferdig med evighets bilcross prosjektet sitt.

Bilcross er jo en verdig pensjonist tilværelse for gamle biler det.......Kjører bare mitsubishi jeg og får høre det på mitsubishi klubben jeg å. Bruke opp gamle og sjeldne mitsuer i bilcross???? Makan??

ja bra du får med flere...

mitibushen fan ja, hmm, kjøre ned hit å kjøpe eklipsen min du da;)

fin bilcross bil;)

se der ja noen til, nå går jeg snart tom for fingre å telle på her, hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider