Gå til innhold

ADR-spørsmål..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Aner ikke hvor jeg kunne poste denne, så mods, flytt den dersom jeg har posta feil.. :p

Uansett.. Jeg har gått på ADR-kurs nå. (Holder på å kjøre opp til CE/DE).

Er grunnkurset i ADR jeg har tatt. Eneste jeg mangler nå, er å ta eksamen i ADR på trafikkstasjonen.. Noen som vet om det finnes VELDIG enkle guider/prøver man kan ta på nett etc?

Slik som f.eks teorien til alle andre førerkort finner man jo på f.eks teoriproven.no. Finnes det noe slikt for ADR også?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ei bok med oppgaver som man kan få kjøpt. Tok faktisk adrg på trafikkstasjonen i dag jeg. 50 minutter, 5 feil :)

Mangler bare å ta de jævla direktivprøvene på person&gods nå, så er det bare å kjøre opp og finne seg jobb.

*edit: jeg kan jo kanskje se om jeg får scanna eller fotografert noen av oppgavene til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en oppgaveprøve på skolen som består av 25/30 spm, men skulle ha hatt noen som ligner mer på eksamensoppgaver.. :p

Var prøven vanskelig på trafikkstasjonen? Er det VELDIG mye man må bla opp for i boka, eller er det mye "logiske" svar?

Hadde vært bra hvis du hadde fått scanna inn noen oppgaver ja. :D

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte spørsmål er ganske lette dersom du har bladd og lest litt i boka på forhånd. Var vel 4-5spm jeg bare kryssa av ut fra hodet, men det var jo litt flaks at det var spørsmål om ting jeg hadde lest om før. Syns prøven var rimelig lett jeg, men andre på kurset jeg går satt tida ut og fikk endel feil.

Ble ikke mye scanning, men bilder får duge. Litt kunstnerisk frihet fjerna kryssa mine, så du slipper å jukse :P

http://hekta.org/~erikab/ADR/ Kanskje det er disse oppgavene du allerede har svart på?

2009 boka, med merking, veier forresten 1,6kg. Så vet dere det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters. Der var det noen oppgaver ja.. Kan ikke si med engang at jeg har fått dem fra før. Dem var rimelig ukjent for meg. :)

Har bladd å lest mye i boka fra mandag til onsdag på det kurset jeg gikk på ja, men føler ikke at jeg er klar for eksamen enda, derfor skal jeg lese å bla litt på egenhånd.. Har jo akkurat såvidt lært meg å bla fram til tab 1.. :P

Får håpe det går like greit med meg som med deg på eksamen da.. Føler jeg må stå på her for å klare prøven.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider