[toca] Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Har sånn smått begynt å bygge meg noe som ligner på ett stereoanlegg, men mangler sub og en forsterker. Det jeg har fra før er ett lite frontsett fra Macrom og 6x9 250W fra kenwood.(vurderer å bytte ut med JBL T595L 300W) Noen som har noen tips til hva jeg bør kjøpe av sub og forsterker? Jeg er ute etter 2x12" sub. Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Kjøp MTX.. Billig, bra og lettdrevet. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Macrom har noen helt greie forsterkere som kan drive 2 stk 12", mener å husk at de forsterkerene ligger på ca. 2500,- Rockford,Mtx og Seas har noen bra subbere til en grei penge spørs bare hvor mye du vil legge i det.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Når det gjelder forsterker må jeg sikkert ha noe som kan drive både subkasse og 6x9. Prisen på sub og forsterker hadde jeg tenkt på ett sted mellom 5 og 7 høvdinger. Trenger også en kondensator føler jeg men det kan jo vente litt. Har dere noen linker til forhandlere der man kan bestille fra? Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 soundpressure.no dynabel.no bassbrothers.no Dette er noen seriøse ihvertfall:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 sub: Infinity Kappa Perfect 12.1 forsterker: dynabel monoblokk forhandlere: bilradiospes.no autosound.no dynabel.no Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by [toca] Har sånn smått begynt å bygge meg noe som ligner på ett stereoanlegg, men mangler sub og en forsterker. Det jeg har fra før er ett lite frontsett fra Macrom og 6x9 250W fra kenwood.(vurderer å bytte ut med JBL T595L 300W) Noen som har noen tips til hva jeg bør kjøpe av sub og forsterker? Jeg er ute etter 2x12" sub. Ta en titt på Vibe Technoligies, de har en mengde modeller å velge mellom. Lyden er noe av det beste. Cerwin-vega! V-MAX subwoofere er også helt vanvittig bra. Vi har også en rekke forsterkere som vi anbefaler. -Vibe - Tru - Duval - Cerwin-vega! Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg