jaz|afu Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Kan noen fortelle meg forskjellen på en c180 og en c180 espirit ? Takk på forhånd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njadve Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 esperiten er litt mer sportslig, litt som en avantgarde, men bare billigere. det er sports understell og bilen er senket 1,5cm, carbor finish innvendig, tipper det er litt mer sportslige seter i den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 pluss at prisen selvfølgelig er litt høyere.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaz|afu Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Ah ;) tusen takk.. Da ble det c180 Espirit på meg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Erik Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Gammel tråd men allikevel... 202 serien er levert i 4 "versoner" Classic er lavest på stigen dvs minst med standard utstyr, treinteriør kun i midtkonsollen, kjedelig standard seter. Espirit er den sportslige utgaven av Classic, senket 20-30mm og en dårlig carbonimmitasjon i erstatning av treinteriøret. Elegance er den flotteste (hvis man kan kalle det det), med treinteriør i dører pluss en list langs hele dashen. Chromelister på fenderlistene og fangere utvendig pluss en god del standardutstyr. Sport er da den sportslige utgaven av Elegance. Denne skiller seg fra Espirit med en god del mer utsyr, sportsratt hvite instrumentskiver, en penere carbonimitasjon i interiøret. Har også hørt at Sport skal ha en litt dypere frontfanger uten at jeg skal si dette sikkert. Nå var det en facelift på 202 høsten '97. Hvordan disse skilte seg utstyrsmessig ut før denne faceliften er jeg litt mer usikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg