Rumerico Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei Jeg driver fortsatt å setter opp systemet i bilen og har begynt å velge å bestille komponenter. Jeg har valgt Pioneer AVICX3 som hoved enhet. Nå gjenstår det høytaler for å erstatte de orginale i dørene (Opel vectra 2.0 16V), Skjermer i hode hvilerne og Tv tuner. Jeg har ført lurt på om jeg skulle sette inn en RiksTv pakke. Nå fikk jeg en mail i dag med tipps om Pioneers nye digitle tuner. http://www.pioneer.at/uk/products/archive/GEX-500DVB/index.html Det som er cluet med den er at den har kort "slot" men det står på siden at det bare støttes i Nederland og Sverige. Er det noen som vet om dette er utdatert informasjon og om denne vil funke her i lande? Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 The GEX-500DVB was designed and built for use in Belgium, France, Germany, Italy, Sweden, The Netherlands, Spain, Russia and the UK.Fungerer ikke i Norge, da vi har det nyere MPEG4-codec, mens ovennevnte fortsatt kjører på gamle MPEG2. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Crap!! Noen gode alternativer/råd? Jobber selv som designer og jobber en del med animasjon. MPEG-4 er jo nesten 10 år så det er vel på tiden. Men siden søta bror offte er fremfor oss på en del ting tenkte jeg kanskje de var "up to date". Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Det blir nok Riks-TV da, med AV-overgang til Pio'en og selvmekka utlagt IR-øye for RiksTV-fjernkontrollen, med mindre du vil ha RiksTV-boksen kledelig festet på toppen av dashbordet e.l... :shake Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Tusen takk. da er det bestemt :-) Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg