Gå til innhold

Tv2 zebra bilcross..

Ranger emnet

lurepåmye

Anbefalte innlegg

Skremmende sikkerhet i det ellers så bra programmet ja.

Folk blir sittende i bilene etter stans mens de andre passerer dem både en og to ganger.

Å hvordan de kan få lov, når andre som søker om disp for å kjøre med publikum er jo også merkelig.

Vil ikke programmet til livs, men vil heller ikke ha skader som ødelegger ryktet til bilsporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de artigste programma på lenge spør du meg. Har vel slått meg også at det virker som om kanskje sikkerheten er litt "slæck". Spesielt reagert på folk som blir sittende i bilen etter smell. Men de regner kanskje med at "amatørene" kjører mye mer forsiktig enn de som kjører ordinær bilcross? Uansett, dette er min type realityshow!! Mer sånt takk!!

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de artigste programma på lenge spør du meg. Har vel slått meg også at det virker som om kanskje sikkerheten er litt "slæck". Spesielt reagert på folk som blir sittende i bilen etter smell. Men de regner kanskje med at "amatørene" kjører mye mer forsiktig enn de som kjører ordinær bilcross? Uansett, dette er min type realityshow!! Mer sånt takk!!

jeg liker også dette programmet, men syns det er for dumt at det blir begått så stor sikerhets feil. norge er ikke letteste landet å drive motorsport i, å dette gjør det vel ikke lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

vi har lov med platekontakt, til en viss grad. enkelte kjører jo sånn som i zebra men de får et sort flagg rimelig kjappt. men om vi har et lite uhell å bremser for seint og får en liten dytt i ræva på han som ligger forran og det ikke blir noe resultatmessig endring så pleier man ikke å gjøre noe med det med mindre det krølles både panser og koffertlokk. side om side er ganske fritt frem, har selv svingt i mot dersom vedkommende som er ved siden av har lagt seg på meg. riktig nok bare for å slippe at verken jeg eller han taper stort på det, for i mine øyne så er kræsjene bare for dumt. blir jo bare masse arbeid ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider