lurepåmye Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hvem har ansvaret for sikkhereten der? sett flere grove feil der. 1 uten å festet seler, å ei uten hjelmstroppen på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Enig, mye tull der... Sitter og irriterer meg over mye som ikke blir fulgt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ååh takk for at det ikke bare er jeg som irriterer meg over det programmet.. helt bak mål hele greia.. kunne utstyrt dem med nogenlunde hjul så de får bremsa ned hvertfall..ser jo åssen de kluthuene kjører. de som rulla i første episoden hadde jo hvertfall 10 cm slakk på beltene.. merker den kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Skremmende sikkerhet i det ellers så bra programmet ja. Folk blir sittende i bilene etter stans mens de andre passerer dem både en og to ganger. Å hvordan de kan få lov, når andre som søker om disp for å kjøre med publikum er jo også merkelig. Vil ikke programmet til livs, men vil heller ikke ha skader som ødelegger ryktet til bilsporten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Et av de artigste programma på lenge spør du meg. Har vel slått meg også at det virker som om kanskje sikkerheten er litt "slæck". Spesielt reagert på folk som blir sittende i bilen etter smell. Men de regner kanskje med at "amatørene" kjører mye mer forsiktig enn de som kjører ordinær bilcross? Uansett, dette er min type realityshow!! Mer sånt takk!! Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Et av de artigste programma på lenge spør du meg. Har vel slått meg også at det virker som om kanskje sikkerheten er litt "slæck". Spesielt reagert på folk som blir sittende i bilen etter smell. Men de regner kanskje med at "amatørene" kjører mye mer forsiktig enn de som kjører ordinær bilcross? Uansett, dette er min type realityshow!! Mer sånt takk!! jeg liker også dette programmet, men syns det er for dumt at det blir begått så stor sikerhets feil. norge er ikke letteste landet å drive motorsport i, å dette gjør det vel ikke lettere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 i dag satt mini uten hjelmstroppen på...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Blir like iritert vær gang... Spesielt da det går såppas ut over sikkerheten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Ein ting eg reagerer litt på er at Deltakarane kjører på kvarandre. Er det lov i verkelegheten? Kvifor får dei gjere det i serien? Det er jo juks. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 vi har lov med platekontakt, til en viss grad. enkelte kjører jo sånn som i zebra men de får et sort flagg rimelig kjappt. men om vi har et lite uhell å bremser for seint og får en liten dytt i ræva på han som ligger forran og det ikke blir noe resultatmessig endring så pleier man ikke å gjøre noe med det med mindre det krølles både panser og koffertlokk. side om side er ganske fritt frem, har selv svingt i mot dersom vedkommende som er ved siden av har lagt seg på meg. riktig nok bare for å slippe at verken jeg eller han taper stort på det, for i mine øyne så er kræsjene bare for dumt. blir jo bare masse arbeid ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Spesielt den tæva som "dansken" ga bort i det forrige programmet var fæl, hele fronten ble jo skrult... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg