Roy001 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Selger den ekstra maska mi for kr. 350,- Den har en sprekk i bunnen (se bilder), men fungerer fint. Har bare vært testet, da jeg har kjøpt flere masker samtidig. Roy 900 42 542 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Skal maska har batteri? Eg må jo sjå kor eg held elektroden, så blende maska med ein gong lysbuen blir tent? Fortell meir om korleis den fungerar. Har bestillt ei liknande maske, så på mandag skal eg kjøpe den på skule, og teste den på fredag. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Maska er "åpen" inntil sveisegnisten gjør at den blender ned. Det er et solcellepanel øverst i vinduet som registrerer gnisten, og så er det et lite batteri i maska (tror det holder i 5 år eller noe) som sørger for at maska blender ned. Den er justerbar fra 9-11 i blending. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ok, men det må skje skikkeleg raskt. :thanks Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 For meg ble det hele forskjellen på at sveising var kjedelig eller morsomt. Den gamle maska kan bare kastes! Kommer ALDRI til å bruke den igjen... Nå er det gøy å sveise, bare se her Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg