Audiotast Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei, I kveld oppdaget jeg hærverk på min merce c-180. Det viser seg at noen misfornøyde "gjester" som kom på døren og oppdaget at det ikke var nachspiel i huset utagerte sin frustrasjon på min stakkars merce. Kort sagt, de(n) la igjen tre langdratte striper på passasjersiden av bilen, en går ca. fra speilet mot håndtak, så fortsetter dette på bakdøren og vandalen har likesågodt også satt sin signatur over bensinlokket. Ripene antar jeg er rimelig dype, mtp at det hvite (grunningen?) viser. Akk og ve, what to do! Spm mitt blir da, hvor får jeg ordnet en god kvalitets lakkjobb i Stavangerregionen til en overkommelig penge? Regner ikke med at Bertel O Steen er særlig rimelig i så henseende. Den overordnete tanken er uansett å unngå å fremme et forsikringskrav mtp redusert kasko... Mvh, en ulykkelig festløve på Ålgård, Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er ikke sikkert at ripene går inn til grunningen selv om dei er hvit, om det er 2 sjikts lakk på bilen, dvs farge og klarlakk, så vil klarlakken bli hvit der du får riper, så du kan være heldig at det kun er i klarlakken at det er riper Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Finn ut hvem det er og lag noen riper i dem(gjestene), man kødder ikke med bilen til folk. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiotast Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Håper du har rett BossCat og ang. det å finne syndebukkene har jeg forsøkt taksisentralene i regionen. Men det virker som om de kan ha tatt pirat.. Iom at disse ubudne gjestene kom fra Kæduvil på Sandnes, tenkte jeg nå at neste skritt er å finne kameraer (i gaten, fra discoen, fra minibank etc) som kanskje kan ha fanget vedkommende (jeg var også på denne discoen i løpet av kvelden, og husker et ansikt spesielt..). Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 du får vel ikke redusert kasko om du selv ikek kan lastes for hendelsen Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiotast Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 (endret) Kaiek: Det hadde jo vært en ønskedrøm ja. Jeg skal snakke med Trygvesta i morgen... PS: Ser ut til at bonusreduksjon ikke gjelder skader relatert til natur, tyveri, glass og redning. Det bekrefter vel at jeg må bite i det sure eplet.. Endret November 1, 2009 av Audiotast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg