Gå til innhold

Fjerne forsikringa, hva med skilter?

Ranger emnet

MortenNilsen1989

Anbefalte innlegg

Hei.

Må man levere inn skilter når man fjerner forsikringa?

Gidder ikke å ha forsikring på en bil som står i garasjen å blir fiksa.. Har annen bil å bruke, så gidder ikke å betale dobbel forsikring :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå greit det, så lenge selskapet ditt godtar opphevelsen av forsikringa uten at skiltene er bekreftet innlevert. Noe som altså skal gå helt fint etter min erfaring, da jeg gjør dette hver høst på hobbybilen, uten å levere inn skiltene.

Eneste som skjer er at du får en begjæring om avskilting fra vegvesenet fordi bilen ikke lengre er forsikret. Men siden bilen alikevel ikke er i bruk, så er ikke det noe å mase med.

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å få kvittering på at du har levert skiltene. Har hendt meg 2 ganger allerede at dem ikke finner skiltene mine, og visst jeg ikke har kvittering da så må jeg betale for nye skilt. (Hendte for noen år siden, kjedelig)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å få kvittering på at du har levert skiltene. Har hendt meg 2 ganger allerede at dem ikke finner skiltene mine, og visst jeg ikke har kvittering da så må jeg betale for nye skilt. (Hendte for noen år siden, kjedelig)

Takk :) Skal sette den i en perm der jeg putter ting som ikke må bli borte :)

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider