Krepsen80 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 du har glemt Honda/Acura Integra ;) er bare NSX, S2000 og delsol som har bare 2 seter ;) mugen Integra har bakseter :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 gleder meg til å se lista. Da blir det bygging av touring-bil! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 det jeg skal legge vekt på når jeg går igjenom lista med biler er følgene orginale data på spillet før mods: effekt vekt størrelse på bil størrelse i slagvolum på motor fwd og rwd og type bil håper lista faller ismak hos di fleste Se litt det med at tunge biler kan ha litt større motor ellers blir det ikke mange bakhjulstrekkere igjen og vi sitter med bare små kjipe forhjulstrekkere. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Se litt det med at tunge biler kan ha litt større motor ellers blir det ikke mange bakhjulstrekkere igjen og vi sitter med bare små kjipe forhjulstrekkere. joda blir litt blanding ..vil og ha rwd Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 joda blir litt blanding ..vil og ha rwd Matt Neal kjørte BMW M3 (E30) i BTCC 1991-94 Vi må ihvertfall ha med den! Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tehsimen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hei. Lurte på om det blei noe kjøring idag? har troa på å lage meg en A600 bil :) GT:Tehsimen91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 lurer på litt kjøring selv, men først må vi få satt reglene. Da9el setter opp liste etterpå regner jeg med så da blir det nok bygging og kjøring. Forresten, om E30 blir med håper jeg det er den eneste M3'n som blir å se... Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 lurer på litt kjøring selv, men først må vi få satt reglene. Da9el setter opp liste etterpå regner jeg med så da blir det nok bygging og kjøring. Forresten, om E30 blir med håper jeg det er den eneste M3'n som blir å se... Den er jo "bare" en 2,3l... Men nei... vil ikke ha med noen andre M3 varianter. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Opdatert post 1 gi meg et vink vist noe mangler eller er for mye di bakhjulstrekkerne vet jeg ikke hvor bra di er men noen rwd må vi ha med Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 har bygget selv en seat leon 03 mod a550 248kw 1150kg ca. kjører 1,29,5 på road atlanta long topphastighet er ca 235km/t på denne bane å det er jo så likt stcc/wtcc som du kommer Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 har bygget selv en seat leon 03 moda550 248kw 1150kg ca. kjører 1,29,5 på road atlanta long topphastighet er ca 235km/t på denne bane å det er jo så likt stcc/wtcc som du kommer Den lista der så veeeeeldig bra ut. Skal tune ned noen av de bilene jeg allerede har bygd som er A600 nå. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Den lista der så veeeeeldig bra ut. Skal tune ned noen av de bilene jeg allerede har bygd som er A600 nå. hørest bra ut..tester selv nå Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 2008 SAAB 9-3 TURBO X 4x4 vel. Blir så mye att å fram med regler å ditt å datt att trur jeg dropper det med race. Bedre å kjøre A850 på forza 2 da tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Får vel bygge ned Sentraen min da... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuuma Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Jeg savner nissan skyline r32, den kan jo bygges om til bakhjulstrekk og den har vunnet den japanske touring car serien som var tidligere. Den har jo bare en 2.6 liters motor,4 seter og er generelt ikke så veldig kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg