Gå til innhold

Crazy Tuning hos Bjørnstad Bil, Dynopack testing

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by triggerhappy

350?? Er jo mindre enn jeg har i den slitne sierran min det jo!!

Håper mer trim er bestillt!

Nå er jo bilen vår tilnærmet org, og dette ble målt på 1bar ladetrykk. Og et register som er bredt. ca350 og 480nm hjula er ikke ille fra en org motor. Hva skjer hvis vi bytter turbo, kamm`er, innsug, grenrør, dyser osv osv osv?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vel ikke tilfeldigvis hva dette koster?

Vi tar 1300,- for 2wd biler og 1600,- for 4wd biler. Dette er for effektmåling og evt. småjusteringer. Mapping/større justeringer tas på timing. 650,- + mva pr time med operatør...

MVH

BJØRNSTAD BIL AS

Håvard Gustad

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Vet vel ikke tilfeldigvis hva dette koster?

@lpher

Hvis jeg ikke husker heeeeelt feil, så er det 1300 for 2wd og 1600 for 4x4.

Dette er sinnsykt billig tatt i betraktning at jeg betalte 2500 (eller mere, husker ikke helt) for å måle GT-R`en på Flissundet. Jeg vet ikke hva prisene på en slik måling ligger på rundt om på de forskjellige stedene, men det er nok på Bjørnstad du får mest for pengene. Dette er tross alt en av de mest avanserte bremsebenkene på markedet.

Nå høres det kanskje ut som om jeg reklamerer fælt for Bjørnstad Bil her, noe som ikke er tilfelle. Jeg er bare ufattelig imponert av Dynapacken deres :)

Edit:

Jaja, jeg kan ikke være først hver gang :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg det riktig om disse gutta er gode på denne "e-manage" ?

Må nesten finne ut litt mere om denne..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider