Brånåsen_Racing Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Hei! Jeg har en Audi A4 1.6 1997 mod. Tenkte jeg skulle pynte den litt opp men ikke veldig overdrevent, men mere undertonet men samtidig pent. Lakken er galvanisert svart så den har holdt seg veldig bra med unntak av litt små steinsprut her og der. Dekk og felger er en selvfølge. Jeg skal også bytte instrumentlys fra det orginale røde, til blått. Noen som har noen tips til meg om litt småtterier som kan gjøres uten at det blir for mye? Lurer også på om noen kan hjelpe meg med innspill på nye lykter, både foran og bak? MVH C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randyass Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 RS4 grill Xenon-kit Senkesett Facelift lykter forran og bak om du ikke har det Aluminium/Krom speilhus Siter http://www.autofreak.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg