rebop Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Hei. Min 2002 mod Octavia har vært på service og fått avdekket noen mangler. Den ene manglen er temeraturføler G62, føler for kjølevæsketemperatur. Har brukt litt tid på å lete i delekatalogen (ETKA), uten helt å finne frem. Er det noen som vet hvor i motor-rommet denne sitter hen? Tenkte å sjekke ut hvor vanskelig det var å få byttet denne føleren selv. Bilen: Skoda Ocavia stv 1,9 TDI, motor, ASV - 81kW 2002mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Hei, ikke ta livet av meg hvis jeg tar feil nå, men er ikke det den som er på lokket av beholderen til kjøleveska da? på den forje skodaen jeg hadde hadde den irra litt eller no, bare skrapa litt på den med nøkkelen så var den i orden igjenn :) håpe det ordner seg for deg. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg