turbotooor Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 hei, noken seier at man må flytte luftmassemåleren til andre siden av turboen for at dumpventil skal fungere på b230ft motor. Noken som veit korleis eg skal gjere dette? Må man blokkere den orginale dumpen for at den nye skal fungere? Siter 1984 Volvo 760 Turbo (gobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 kjøpe deg ett dump lokk, og dinna dump ventilen her.. :) en 50.50 ventil, halparten av lufta ut, og halparten til bake i systemet.. :) JBR-K25 http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/ Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotooor Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 kjøpe deg ett dump lokk, og dinna dump ventilen her.. :) en 50.50 ventil, halparten av lufta ut, og halparten til bake i systemet.. :) JBR-K25 http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/ ok, har ventil:) men for den ikkje til å fungere. Men ha du noke erfaring med det å flytte luftmengdemåleren? Må man gjere dette? ha det noke å sei kor man teke vakum frå innsuget? Siter 1984 Volvo 760 Turbo (gobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Det blir vel ikke noe større problem her trodde jeg, er vel VAG som har dette problemet, LMM skal jo ikke være trykksatt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 ladde trykk du har da? du kan prøve og stripse inn fjøra, korte den inn 4 runda eller noe, lage den kortere... om du flytter lmmen på trykk siden, kan du risikere den blir ødlakt etter kort tid.. :) den er ganske følsom. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rg3n Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Jeg fikk ikke lyd i min dump på et motor, det kom av at fjæra var for stram, kappa den ett par runder å så ble det ppttshh! så kan nok hende du har for stram fjør Siter Volvo 760 TIC (B230ET) SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0 SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4 SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F) SOLGT - Toyota Starlet RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 det stemmer at du må flytte LMM for å få dump til å fungere feilfritt på FT ja. flytter den til etter dumpen av åpenbare grunner. har etter min erfaring ikke noe å si at den er etter turbo. bare piss å si noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.