knutand Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Hei, Har en '96 Vectra 2.0 som lekker besin. Det lekker kun når motoren er i gang, og jeg har sett at "boksen" hvor jeg antar bensinfilteret sitter er helt våt. Er dette noe som enkelt kan fikses ved å f.eks. kjøpte nytt filter? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 følg bensinslangene da, og se etter lekasjer. sikkert rusta benslinrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 kan ha eira hol på filteret og, det skjedde på mitt samtidig som eg tetta en anna bensinlekkasje :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Det er filteret som lekker. Prøvde å få det av i dag, men skjønner meg ikke helt på de slangekoblingene. Er det noen som klarer å forklare hvordan jeg får de av? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Svarer på mitt eget spørsmål, i tilfelle noen andre lurer. Kjøpte ei spesialtang for bensinrørklemmer på biltema, og da gikk de rett av. Da var det 5 min jobb å bytte filter --> ingen lekkasje lenger. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg