MKS_1612 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Har faktisk blitt rådet til å dra opp på tryvann, grefsenkollen og parkeringsplassen på skar i maridalen, for å bli kjent med bilen under glatte forhold, av kjøreskolen jeg tar timer hos :) Dårlig med snø der i kveld BTW :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hva med en med radio i bilen som sitter litt nede i veien og varsler når Onkel kommer luskende? =) Litt tuting til de rundt i tillegg ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 snør som faen her nå noen som vet hvordan det er på tryvann? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 (endret) snør som faen her nå noen som vet hvordan det er på tryvann? nå tar du i litt eller? ^^ ble nesten ikke hvitt på bakken engang jo :afro hehe, men til lørdagen så er det meldt litt snø der oppe så da er det mulig at jeg tar meg en tur i hvertfall :D Endret November 11, 2009 av asus1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 nei bor i ytre jeg her snør det tett! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Her kan dere kontinuerlig sjekke opp om det er snø på tryvann eller ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Tenkte meg en tur oppover til helga med noen kompiser! Blir morro tenker jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Gira på å dra oppover i helga selv hvis det snør :) Har ikke prøvd bimmern på snøen enda :) Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 tar meg nok mulig en tur selv! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Tenkte meg en tur opp idag faktisk. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Tryvann_skisenter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Tenkte meg en tur opp idag faktisk. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Tryvann_skisenter/ håper du får juling av noen av naboene med små barn hvis du kjører der på natta:rules: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 skal opp dit jeg og! den personen er hjertelig velkommen opp til å jule opp meg og! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 håper du får juling av noen av naboene med små barn hvis du kjører der på natta:rules: :deng:hammer mulig jeg tar meg en tur jeg også :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Jeg var en tur oppe igår rundt 12 men danm så dårlig, 30 biler på plassen det gidder jeg ikke... Mye morsommere med veien opp til tryvann da Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 håper du får juling av noen av naboene med små barn hvis du kjører der på natta:rules: Hvis de små barna utgjør en fare nattestid så er det vel kanskje ikke bare de som kjører som trenger juling.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg