JChE Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Var en liten tur idag, riktignok ikke tryvann men et annet sted med snø. Langmerce, ASD og piggfrie dekk er moro!!:thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Noen som veit åssen føret på parkeringsplassen på tryvann er nå i kveld ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 herregud at dere gidder....! væffal du som er fra ski! av så mye fete landeveier hos deg så vil du dra helt til tryvann=! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Var oppe i alpinannlegget der i dag (åpningsdag) og det var mange som lekte seg i snøen. En mørk Golf 3 med litt motor, en sølvfarga eldre merche, en rød toyota celica og en del til jeg ikke så hva var. Noen her på forumet? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 En mørk Golf 3 med litt motor, :hellothere: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 si ifra når en av dere skrenser ned i den skråningen. så kommer jeg å sleper dere opp igjen! mot betaling seff;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 :hellothere: Regnet med at minst en måtte være fra forumet ja ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 :race Regnet med at minst en måtte være fra forumet ja ;) hehe hvor ellers...=? er jo her alt harryfolket i norge samles! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201Robert Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Da er det kanskje på tide å investere i nye dekk.. :) Venter med det, da de fungerer helt ypperlig på alle andre steder enn blank is :) Nå ligger snøen på veiene også, så det er ikke verdt å kjøre så langt for den plassen der! så det var en fra Ski som vurderte det. Siter Bmw 730ia 92, 732i 82, MB 300TE 92, Galant GLSI 2.0 4x4 89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Venter med det, da de fungerer helt ypperlig på alle andre steder enn blank is :) Nå ligger snøen på veiene også, så det er ikke verdt å kjøre så langt for den plassen der! så det var en fra Ski som vurderte det. skal du ha dekk har jeg splitter nye piggdekk til degi 15" 2lapper så er dem dine;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 (endret) herregud at dere gidder....! væffal du som er fra ski! av så mye fete landeveier hos deg så vil du dra helt til tryvann=! når det ikke er snø på veiene her, så er det jo opplagt at jeg velger og dra til tryvann for og sladde da jeg ikke er int i og sladde her pga nermest sørpe som man kan finne enkelte steder som folk kaller veier :partyon: Edit: jeg drar jo ikke til tryvann for og ligge "bredt" hvis jeg har mulighet for og gjøre det rett utenfor husdøra mi, hvis noen trur det :) Endret Desember 5, 2009 av asus1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 kommer noen til tryvann idag? Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ta litt bilder da:P lyst til å se litt vinterbilder:Dhehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 kommer noen til tryvann idag? var oppe der en tur i kveld og sladda med galanten :partyon: var igrunn litt formye snø, men hvis man holdt seg i sirkelen så funka det fett og ligge sidelengs :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 lol Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg